יום ראשון, 14 ביולי 2019

קופסאות מתוקתקת מבית קורטיקו-ליין הזכוכית



לא נעים להודות אבל אני עדיין תקועה בשלב הקופסאות, ניסיתי לא מעט פעמים לעשות שינוי בעניין אבל טרם מצאתי פתרון הולם ונוח יותר. מתוקתקת יצאו בליין חדשני וסופר מגניב בעיניי של קופסאות שקופות, קלות, נוחות, בעלות סגירה הרמטית, הן נראות מזכוכית בשל בהיותן שקופות כמו זכוכית אך הן בעלות הייחודיות והחומרים הנהדרים של קופסאות מתוקתקת.
מעבר לזה, ערך נוסף שיש ברכישת הקופסאות המהממות הוא העובדה שבתוקתקת מעסיקים אנשים שונים, ביניהם אנשים בעלי מוגבלויות במפעלי שיקום, שהן האורזים של החבילות שאנחנו מזמינים. והדר השני שגורם לי כל פעם מחדש דווקא לרכוש אותן, הוא שהן מיוצרות בארץ בחברה ישראלית וכך בעצם אנחנו קונים כחול לבן ומוצרים איכותיים אז הרווחנו מכל הכיוונים.
כך שמלבד הקופסאות הנהדרות שלהם, שעליהן כתבתי בעבר, תוכלו לתרום בדרך שלכם למוצר כחול לבן ששם על דיגלו גם לסייע בדרכו לאנשים מיוחדים שזה בפני עצמו אבן יסוד למותג שרוצה להכיל את כל החברה כמו שהיא ולסייע לאוכלוסיות החלשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...