יום שבת, 24 בנובמבר 2018

קופסא מתוקתקת-קורטיקו- תנסו אותן רק פעם אחת ותבינו



אני אוהבת קופסאות :)  אבל לא את אלו שמקבלים עם מארז כלשהו. אני אוהבת קופסאות איכותיות ,אטומות, במגוון גדלים ועדיף במגוון צבעים לטובת חלוקת הדברים לפי פרווה, בשרי, חלבי. אני לא מכניסה סירים וכו' למקרר, גם בשל העובדה שהמדפים שלו מזכוכית וגם כי אני פריקית של סדר,  מעדיפה קופסאות מתוקתקות, שקופות כאלו שניתן לראות דרכן בדיוק מה יש בהן וכמה. 
את הקופסאות של מתוקתקת קיבלתי להתנסות לפני כשבועיים, אחרי תקופת ההתנסות והבחינה שלי, אני יכולה לחלוק איתכם התרשמותי 🤗סוף סוף, הקופסאות קודם כל עונות על הצורך הבסיסי של כולנו והן עשויות מפלסטיק איכותי ועמיד, עשוי פוליפרופילן. מרגישים בהבדל הפלסטיק כשמחזיקים אותן. מעבר לזה הן נוחות לשימוש, הסגירה שלהן אטומה אך לא נוקשה, הן מתאימות למדיח ומיקרוגל- ניסיתי מספר פעמים והן לא שינו צורתן. הן קיימות בארבעה סוגי גדלים וניתן להשתמש בהן לאוכל ו/או למוצרים אחרים (אני הפרשתי כמה מהן לטובת חומרי היצירה/ טושים והצבעים של הבנות).


כמו שניתן לראות בתמונה מעלה, הן נטמעות אחת בשניה באופן שעוזר בשמירת מקום במקרר ובכלל, מה שהופך אותן לעוד יותר פונקציונאליות ומסייעות בטווח התנועה שנדרש במקרר. ומעבר לזה, שמרתי את התבשילים השונים, ביניהם : שווארמה, דג סלמון ועוד, לשמחתי לא היה ריח במקרר מה שהוכיח לי שהן באמת אטומות וזה לא סתם כסלוגן שמופץ. 


עוד דבר שממש אהבתי והתחברתי אליו, כתבתי עליו כבר בהתחלה, הינו עניין הצבעים. הן מגיעות בשלושה צבעים וזה מאוד עוזר בהפרדת המוצרים השונים לפי צורך וחלוקה לפי בשר, חלב ופרווה. אצלנו בבית זה אחד מאבני היסוד, עניין שמירת הכשרות בין חלבי לבשרי והן עוזרות בזה מאוד, אי אפשר להתבלבל... 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...