יום שישי, 7 ביולי 2023

הצגה "חנהל'ה ושמלת השבת"

 



וואו איזו הצגה שלא לומר מחזמר נפלא!!!! הרבה מאוד זמן לא נהנינו כל כך מהצגת ילדים! הלכנו להצגה בהרכב מלא, עם ילדים בני 4.5 6 7 וכולנו נהנינו ופשוט התרגשנו מההצגה. במדובר בעיבוד חדש לקלאסיקה האהובה, על פי סיפורו של יצחק שוויגר-דמיאל.

את ההצגה ביים אבישי בן גל, וכתב אורן יעקובי, השחקנית שהתרגשנו מאוד לראות בהצגה היא כמובן חני נחמיאס שתמיד מביאה איתה נופך וצבע אחר לכל הצגה. השחקנים הנוספים בהצגה, נוי הלפרין/ליאור בן יהודה, ליעם פינטו, אור משיח, אורי לביא, ירדנה ישראלוף/ עומר מורן.



ההצגה מובנית בצורה נפלאה, כזו שמשלבת בה שירים מהתקופה שלנו כילדים מה שחיבר מאוד את ההורים להצגה יחד עם הילדים, זה בעצם מקנה להורים את האפשרות לחבר את הילדים לתקופה שלהם, לשירים שלהם וליצור לאחר מכן שיח מעניין, מפרה ומאוד מקרב. אנחנו רואים בתרבות לילדים כתרבות לעצמינו, מבחינתנו זו השקעה מלאה ברווח אישי, קבוצתי ובכלל. 



ההצגה אורכת כשעה ללא הפסקה, אבל אני מבטיחה לכם שאתם תהנו מכל רגע, יש הצגות שהן נחרטות אצלנו, זו אחת מהן, הזמן יעבור לכם כל כך מהר ופשוט תשארו עם טעם של עוד. מדובר בהצגה שנשארת איתכם לאורך זמן וכמו שאצלנו הילדים ביקשו שנלך אליה שוב, אני מניחה שגם אתם תרגישו כך. 


את הכרטיסים להצגה ניתן לרכוש דרך קופות בראבו מדובר בהצגה שהיא בול פגיעה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...