יום ראשון, 14 ביולי 2019

איתי בכל רגע-אורביט


אם יש מוצר שמלווה אותי לאורך שנים ולא צריך להזכיר לי לקנות אותו בכל קנייה זה מסטיקים, מלבד תקופת ההריונות, שבהם אין לי שום אפשרות ללעוס מסטיק לצערי, אני תמיד אוהבת להתרענן עם מסטיקים.
בדרך כלל אני מעדיפה את המסטיק מנטה, אבל כגיוון לטעם ולריח אני בהחלט אוהבת את טעמי הפירות השונים, כשקיבלתי את אריזות האורביט (בתמונה), כמובן שהם לא היו לי חדשים, הם אהובים עליי וצמודים אליי, ברכב, בעבודה, בתיק ותכלס תמיד איתי בכל מקום.
מרס ישראל יוצאת בפעילות מגניבה למדיי, פעילות שמטרתה לרענן לכולם את הרכב ואיתו את חווית הנסיעה כמובן. הפעילות מתקיימת בכ- 30 נקודות מכירה בכל הארץ, והיא מציעה לכל מי שרוכש 2 חבילות ויותר להשתתף במשחק דיגיטלי שבין פרסיו תוכלו לקבל: שטיפה לרכב, ערכת מוליטמדיה!!!!, עצי ריח ממותגים של אורביט ובקבוקונים של מסטיקי אורביט. חשוב מאוד לציין שכל משתתף זוכה, כך שבכל מקרה שווה להשתתף כי בינינו מה יותר מרענן ועוזר לעירנות כמו מסטיק אורביט טעים ופרשי?!
ואם מתחשק לכם להתאמן ולשחק במשחק של אורביט תוכלו למצוא את הגרסא האינטרנטית באתר מטה->


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...