יום ראשון, 14 ביולי 2019

"קרב מוחות"-לא עוד משחק קופסא, שווה בדיקה, מבית "גאוני"


בימים בהם המסכים הם חלק מחיינו ואין דרך להתחמק מהם, אני באופן אישי גם לא מנסה, אלא משלבת אותם בחיים שלנו באופן ובדרך שלטעמי הם יהוו ערך מוסף ולא עול. מעבר לכך, אני תמיד מחפשת חידושים בתחום המשחקים והספרים וכשקיבלתי את משחק "קרב מוחות" מבית "גאוני", שמחתי על ההזדמנות ללמוד ולחוות יחד עם הילדים דבר מה חדש. מכיוון שילדיי קטנים באופן יחסי למשחק קופסא שכזה, התאמתי את המשחק אליהם והורדתי את רמתו על מנת שגם הן תצלחנה ותוכלנה ליהנות ממנו, על אף העובדה שהוא מומלץ לכל גיל החל מגיל 8.
וכך, בעצם הבנתי שקיבלנו משחק שיכול להתאים את עצמו  לפי הילדים ובגרותם, כמו כן לנו המבוגרים הוא יכול להתאים בלי קשר אליהם ועל אחת כמה וכמה איתם. המשחק גם עבורי היווה אתגר, כאמא ללמד את הילדים דרכו זו הייתה חוויה נהדרת כמו שאני מאמצת בחום לליבי.
"קרב מוחות"  הוא משחק חוויתי, עם אתגרים רבים, שניתן לשחק לבד ולשחק בחברותא של עד 4 משתתפים שמתחרים אחד בשני. המשחק מאפשר לבחור את רמת הקושי בה רוצים לשחק, בשל כך, ניתן להתאים אותו לגיל השחקנים ויתרה מכך, ללמד את הצעירים בעזרתו מספר דברים:

1.      חשיבה מהירה
2.      זריזות ידיים/ אצבעות
3.      מוטוריקה עדינה
4.      מיקוד
5.      קשר עין יד
6.      ראייה חזותית

חברת גאוני, היא חברה של משחקים חכמים לילדים, חברה שמתמחה במשחקי קופסה איכותיים שמעוררים חשיבה, הם איכותיים, הם משלבים הנאה ובד בבד מסייעים בהתפתחות הילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...