יום רביעי, 25 באוגוסט 2021

סדרת כוסות מעבר חדשה של NUK





 

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בארץ ובעולם, השיק בישראל סדרת כוסות מעבר לפעוטות, יפיפיות, קלות במיוחד, חדשניות, נוחות לאחיזה ולא מטפטפות, כוסות שבאמת מייצרות חוויה חיובית עבור הפעוט לקראת המעבר מבקבוק לכוס. בעזרת הכוסות המיוחדות אפשר להנגיש לפעוט את החוייה של השתייה בכוס, אך באופן שלא ילכלך אותו ויהווה עבור ציון דרך לקראת הגמילה מבקבוק והקניית אופן שתייה בכוס.

את הכוס קיבלתי לסקירה וכמובן שהמתנסה הראשי שלי, לירז, בן שנתיים, נהנה ממנה מאוד, התנסינו איתנו במשך שבועיים וכעת ניתן להסיק  שקסמו לו מספר דברים, הצבעים והציורים על הכוס, עניין הקש שמסובבים את הכוס והוא נפתח ונסגר והכי חשוב ההצלחה שלו באחיזה רצופה בכוס ושתייה כמו גדולים.

מהכיוון שלי, כאמא, אני אהבתי במיוחד את הנוחות בתפעול הכוס, את יצירת תחושת המסוגלות שהיא מביאה איתה ואת ההצלחה של לירז כשהוא שותה רק ממנה ולא נוזל לו וכך הוא מרגיש שהוא כמו כולם, עם הכוס הזו השתייה מאוד קלה וזורמת, ובנוסף ראוי לציין שהכוסות תוצרת גרמניה,  עשויות מחומרים איכותיים וחזקים, ללא ביספנול A ומעוטרות באיורים מתוקים להפליא. את הכוסות ניתן לפרק ולנקות בקלות וגם להכניס למדיח הכלים (למעט הקשית), במהלך ההתנסות ספרתי לפחות 7 פעמים בה עברה מדיח, אני נוהגת להדיח את הכלים במדיח לפחות אחת ליום.

                

סדרת כוסות ההתפתחות החדשה של  NUK המושקת בישראל כוללת שתי כוסות

Magic Cup 360° כוס מעבר לפעוטות ללא נזילות, מתאימה לגילאי 8 חודשים ומעלה ומאפשרת לפעוטות לשתות בנוחות כמו מבוגרים, ממש כמו מכוס רגילה ומכל צד של שפת הכוס. לכוס החדשה של NUK, מכסה להגנה מלכלוך ומאבק השומר על היגיינה ועיצוב ארגונומי לאחיזה נוחה. הכוס מונעת נזילות כבר מהלגימה הראשונה, הודות לשסתום הסיליקון שאוטם אותה מבפנים, המאפשר גם זרימה רציפה בזמן השתייה.

Action Cup מומלצת לגילאי 12 חודשים ומעלה, עם קשית גמישה ורכה מסיליקון, המותאמת לחניכיים העדינות של הפעוט. הקשית הגמישה מתקפלת לתוך הכוס, עם סיבוב המכסה וכך שומרת בצורה מירבית על היגיינה. גם לכוס זו עיצוב ארגונומי לאחיזה נוחה, ולכן אידיאלית לידיים הקטנות של הפעוט.

Magic Cup ו Action Cup, מוצעות בשני צבעים לבחירה: כחול וסגול ובמחיר מומלץ לצרכן של 49.90 שקלים (230 מ"ל).

הכוסות החדשות של NUK מתווספת לליין כוסות המעבר:

בקבוקי אימון– מתאימים לגילאי 6-18 חודשים, ללא נזילות, מעודדים שתייה עצמאית והופכים את המעבר לשתייה מכוס לקלה יותר. לבקבוקי האימון של NUK פיית סיליקון רכה, וידיות ארגונומיות לאחיזה נוחה ובטוחה. משווקים גם עם דמויות דיסני (מיקי מאוס), במגוון צבעים ובנפח של 150 מ"ל

אקטיב קאפ – כוסות מעבר ללא נזילות, המתאימות מגיל 12 חודשים ועם פייה רכה מסיליקון. הכוסות עשויות מפוליפרופילן עמיד במיוחד וקל משקל, בנפח של 300 מ"ל. הכוסות משווקות גם עם דמויות מקסימות מעולמו של פו הדוב מבית דיסני.

 

 

את Magic Cup ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר Israel NUK.

את Action Cup ניתן להשיג ברשת BE, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר Israel NUK.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...