יום רביעי, 25 באוגוסט 2021

עוגת דבש נהדרת בכ-5 שקלים בלבד, של "אחוה"


 


איזה כייף! גם השנה  חברת "אחוה" מציעה את עוגת הדבש הטעימה שלה בכ-5 שקלים בלבד! לא להאמין אבל יש חברות שבניגוד לשאר דווקא החליטו שלא להעלות מחירים, חברת "אחוה":" לא נעלה מחירים ונשמור על מבצעים במיוחד בתקופה כלכלית מאתגרת זו". העוגה הינה עוגה בחושה, נימוחה, בעלת טעים עשיר ומלא התענוגת, כזו שמצד אחד נעים לחתוך ובד בבד כייף ממש לאכול, היא מתוקה דיה והיא מושלמת לחג. כייף להעניק אותה כחלק ממארז לחג וכייף לרכוש אותה כקינוח בסיום הארוחה שכהן הינה כשרה פרווה וניתן לסיים את ארוחת ערב בשרית וארוחת בוקר חלבית.  

העוגה תימכר בכל רשתות השיווק המובחרות (למעט רמי לוי) למשך כל תקופת החגים, כבר עכשיו אפשר למצוא אותה בכולם, אני בראשל"צ מצאתי אותה בשופרסל ובאושר עד, ובשל המחיר החלטתי שהיא תהווה חלק ממארזים שאני מכינה עבור המשפחה והחברים, לעוגה הנהדרת יצטרפו מוצרי חג נוספים בהם ממרח שומשום עם דבש, עוגת תפוח עץ ממולאת ומבחר עוגות ועוגיות מבית המאפה של אחוה.

עוגת הדבש של אחוה בעלת טעם עשיר, במרקם של אפיה ביתית ומתאימה לאירוח והגשה בימי החג. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת "אחוה", "בניגוד להתייקרות הצפויה של מוצרי המזון לקראת החגים, אנו נמנעים מעליית מחירים ומביטול או צמצום של מבצעים. נמשיך לשמור את סל המוצרים שלנו במחיר המשתלם ביותר לצרכן, במיוחד בתקופה כלכלית מאתגרת זו ונאחל חג שמח לכל בית ישראל".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 5 שקלים לעוגה במשקל 400 גרם.

להשיג בכל רשתות השיווק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...