יום ראשון, 15 באוגוסט 2021

בוקא בוקס- סיור אוכל מהשוק עד אליכם לבית

 


                             


בוקא בוקס, מיזם חדשני וכייפי במיוחד, מביא לנו את סיורי האוכל עד הבית. בין אם תרצו לחוות את זה כזוג ובין אם כמשפחה, בוקא בוקסבוקא בוקס עושה את העבודה בצורה הטובה ביותר. מה יותר כייף מלשבת בבגדי בית, בסלון שלכם, עם סיור אוכל בתל אביב, כשהוא מועבר על ידי מדריך שמעביר את הסיור בצורה נפלאה, קולחת ואינפורמטיבית. ראוי לציין שניתן להזמין את הבוקא בוקס שלכם גם טבעוני למי שבעניין. אם יש לכם רגישויות מיוחדות או בקשות מיוחדות, גם אותן יש למלא במעמד ההזמנה. המארז וכל הקופסאות וכו מחומרים מתכלים, שזה בעיניי ראוי להערכה והערצה. כל ה"כלים" נעימים מאוד, אפשר לבחור אם להשתמש בהם בזמן הארוחה או לצלחת, כל אחד ומה שמנגן לו הכי בכייף.

קיבלנו את הבוקא בוקס שלנו, כשבמקביל להגעתו, קיבלנו גם מייל הנחיות בנוסף לאלו שהגיעו בתוכו. הבוקא בוקס שלנו הגיע משוק התקווה, כל האוכל נקנה בבוקר היום שבו הגיע המארז, כל חומרי הגלם הגיעו טריים טריים, עם ריח נפלא, כשכל שלב בסיור האוכל שלנו בעצם הגיע במגש נפרד בתוך המארז.


 

                                   

בבוקא בוקס קיבלנו 2 כוסות איכותיות עם בקבוק יין לבן נהדר, אנחנו מאוד אוהבים לשתות יין עם הארוחה וכיאה לסיור כזה, זה ממש התחבר לנו נהדר הן לוייב של הערב המפנק והן לסך הכולל של האוכל שהתקבל במארז.  

כך נראה הסיפתח, גבינות צאן ובקר נהדרות, לצד פירות טריים, עוגיות מלוחות משני סוגים לצד פסטו אגדי.

מנת פתיחת השולחן כוללת  בורקס מים מטורף, במילוי תרד וגבינה, לצידו חריף טעים במיוחד,עלי גפן מופלאים,  זיתים ממספר סוגים, וירקות טריים וקראנצ'ים.

לקינוח קיבלנו קפה שנטחן ממש הבוקר, עוגת סולת מטורפת, ממתק עירקי מפירות יבשים, חלבה עם פיסטוק מדהימה ופירות יבשים ואגוזים. 

 

כאנשים ממושמעים, הקשבנו להוראות הפעלה שהגיעו עם הבוקא בוקס, נהננו מאוד הן מהסיור, קטעי המעבר שבו וגם מהפלייליסטים שהוצעו בתוכו, שהיוו מעין תוכן בעצמם והעשרת האווירה שהיינו בתוכה. כך בעצם מצאנו את עצמו בכשעתיים לערך בדייט זוגי ביתי, אבל כזה שכל החוץ הגיע עד אליו. ראינו את הסיור בטלויזיה וארגנו את הסלון לטובת ערב של פאן.

                     

אנחנו בחרנו כבר בתהחלה בהפסקה הראשונה להכין את כל המארז בצלחות כיפיות לשרינג, אבל כל אחד כמובן  יכול לבחור מה עובד בשבילו הכי טוב. כשאנחנו פתחנו את הבוקא כבר בלוטות הטעם התחילו לעבוד, אז היינו סקרנים וגרגרנים במיוחד. כך נראה כל המנות אצלנו בשולחן. 

סיפתח

פתיחת שולחן

קינוח 



                                       









***המארז התקלה לסקירה והתנסות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...