יום שלישי, 10 באוגוסט 2021

רוי בוי בפארק 2021



 

 

אנחנו אוהבים לגוון לילדים בחוויות, ולעיתים רחוקות מאוד,  יש חוויות שאנחנו מנסים לשחזר בשל העובדה שהילדים נהנו הרבה מעבר לרגיל. כזו היא ההרגשה של רוי בוי בפארק, בילינו בה בעבר, ממש בראשית דרכה, בימי החורף, הילדים כל כך נהנו וכשהזמינו אותנו אליה כעת, לא היססנו לרגע, כי זכרנו את ההנאה הצרופה שהילדים חוו. רק שהפעם בשל הקיץ והאטרקציות השונות במתחם, עליכם להצטייד בקרם הגנה, בגדי ים ועדיף בגדי החלפה, את כל השאר פשוט תוכלו למצוא במקום.



כבר בכניסה תרגישו את הוויביים הטובים, את המוסיקה הכייפית שמתאימה להורים ולא רק ילדים ובזמן שהילדים משתובבים להם בבריכות, במתנפחים או בבועות הסבון, גם אנחנו התחלנו את הבוקר בכייף ועם חיוך על הפנים. מיקום הפארק באמצע פרדס תפוזים פתוח ורחב ידיים, הפארק משתרע על חלקה מאוד גדולה, כך שאין יותר מידי קרבה בין האנשים וגם בתקופת הקורונה אפשר ליהנות ברוגע יחד עם המשפחה. 

 


בפארק אפשר לבלות לפחות 3-4 שעות, יצאנו עם שלוש ילדים בני 2.5 כמעט 5 ו -6, שלושתם נהנו מאוד מכל מה שהפארק נותן, התחלנו את הבילוי בבועות סבון, לאחר מכן במתנפחים עם מים, בריכות וכמובן עם כבאית הקצף שזו לבדה אטרקציה בפני עצמה זו פעם ראשונה שהילדים שלי חוו דבר כזה. והם התלהבו ממנה בצורה אבסולוטית.





לאחר מכן, המשכנו לפינת החי, הילדים נהנו מהאפשרויות השונות ליטפנו ארנבות, כבשים, גדאים וכמעט גם איגואנה, אבל הילדים לא כל כך רצו ללטף אותה, זכותם. המשכנו הלאה 😊







בגדול תכננו להינות מפינת היצירה, אבל הילדים רצו לנוח מעט וליהנות מפיקניק משפחתי, לטובתו עמדו לרשותינו, מחצלות, כסאות ושולחנות, הכל היה מאורגן בצורה נפלאה. אגב, יש אחלה מטעמים והיצע בעמדת המכירה,פיצות בטאבון, פיתות ועוד, המחירים סבירים בהחלט גם כן.



לאחר מכן, המשכנו להפעלה סופר מגניבה עם שחקן שעונה לשם "קפטן קוקוס", הפעלה חוויתית של בית ספר לפיראטים, בה הילדים נהנו מאוד ובסיומה, כולם סייעו במציאת האוצר שהיה קבור באדמה, כשכל הילדים יכולים למצוא מטבעות שמאוד שימחו אותם. 





לפינאלה, הלכנו למופע של רוי בוי עם הסוס ג'נאגו האהוב, שבו הייתה עלילה כייפית ומרתקת לילדים שכל כך רצו לעזור לרוי בוי מול ה"רעים".  המופע היה מלווה עם השירים האהובים של רוי בוי, ומעבר לזה הילדים וההורים ממש נהנו ללטף את ג'אנגו תוך כדי המופע, רוי בוי הפך את הסוס הענק הזה למשהו נגיש ומזמין לילדים, הילדים שלי בגדול מפחדים ונרתעים מגודל של סוס ומשהו בהנגשה של רוי בוי לילדים הפך את זה לנעים ובטוח, כך שהם ממש נהנו ואף ביקשו ללכת לסוסים לאחר מכן.



לגראנד פינאלה, רוי בוי המקסים הגיע להצטלם עם הילדים והמשפחות, גילינו שהוא מקסים אמיתי, עם לב רחב ורצון עז לשמח ולחבק את כל מי שמגיע אליו לפארק, בסבלנות אין קץ, והרבה הרבה אמהות כמוני :) שעשו לא מעט טייקים לתמונות, הוא הצטלם עם ילדים וגרם לכולנו להרגיש בנוח בנוכחתו. 



שורה תחתונה, אני ממליצה להגיע מכל הלב, החוויה הזו מציעה ילדים מגוון אטרקציות בכרטיס אחד, המחיר בעיניי הוגן מאוד על כל ההיצע, התורים לא ארוכים בכלל ואם תגיעו מוקדם גם תיהנו מהעובדה שאין תורים כלל.  אפשר ליהנות עם כל משפחה יחד ולאורך זמן, כאמור לפחות 3-4 שעות של כייף משותף . אינסוף שמחה ואושר מובטחים לילדים.


הפארק פועל  מדי חמישי / שישי /שבת בין השעות 10:00-14:00

מתאים מגיל שנתיים

מחיר : 318 שקלים לכרטיס משפחתי 4 נפשות/ 79 שקלים לכרטיס בודד 

יש מבצעים במועדונים וועדים 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הצגה "חנהל'ה ושמלת השבת"

  וואו איזו הצגה שלא לומר מחזמר נפלא!!!! הרבה מאוד זמן לא נהנינו כל כך מהצגת ילדים! הלכנו להצגה בהרכב מלא, עם ילדים בני 4.5 6 7 וכולנו נהנינ...