יום ראשון, 8 באוגוסט 2021

מוסטלה - סיקסטלה, קרם להרגעה לעור מגורה/לשיקום העור, לגוף ולפנים של התינוק

 


יש מוצרים ובכלל חברות מסוימות שאני "רצה" איתם מהילד הראשון ואילך. כאלו שאני סומכת עליהם, התנסיתי ואני מרוצה מטיב המוצר והאיכות שלו. אחת החברות שהתרשמתי ממנה לטובה היא מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המתמחה בעור של תינוקות ומשווק בישראל על ידי ניאופרם.

 לאחרונה השיקו את סיקסטלה, קרם להרגעה של עור מגורה ולשיקום העור, לגוף ולפנים של התינוק. הקרם מטפל בגירויים קלים ובאדמומיות קלה בעור ומיועד לשימוש מגיל לידה*. המוצר נבדק דרמטולוגית תחת פיקוח רופאי עור. בקרם תוכלו למצוא רכיב פטנט ייחודי המגן ומעשיר את העור, הקרם החדש של מוסטלה, מכיל 91% רכיבים ממקור טבעי. הפורמולה מכילה בין היתר, חומצה היאלורונית המסייעת לשיקום יעיל של העור, פנתנול המסייע בהרגעה מיידית ומתמשכת של העור, cooper zinc המטהר את העור וAVOCADO PERSEOSE - (סוכר אבוקדו), שהינו פטנט ייחודי של מוסטלה, המחזק ומגן על שכבת ההגנה של העור ומעשיר אותו בלחות.

הקרם בעל מרקם קליל ונעים, נספג במהירות, מותיר על העור שכבת הגנה  לא שומנית שאינה דביקה, משקם את העור ומשיב לו את תחושת הרכות והנוחות. הקרם הינו היפואלרגני, אינו מכיל פראבנים, חומרי ריח, פנוקסיאתנול או פתלטים, בעל יעילות מוכחת1 ונבדק דרמטולוגית תחת פיקוח רופאי עור.  סיקסטלה בטוח לשימוש ומתאים לתינוקות ולילדים החל מגיל לידה*. ניתן למריחה באזור הפה, בקפלי העור (צוואר, אוזניים וכד') ובאזור ההחתלה.

לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה: "אנו גאים להמשיך להרחיב את מגוון המוצרים האיכותיים של מוסטלה, המתמחים במחקר ופיתוח מוצרי דרמו-קוסמטיקה לתינוקות ומספקים חווית שימוש  לצד יעילות. כמותג מס' 1 במכירות בבתי מרקחת באירופה בקטגוריית טיפוח העור לתינוקות2,  מחויב המותג לפיתוח מוצרים המעניקים מענה מיטבי לצרכים הייחודיים של עור התינוק מגיל לידה. המוצר החדש, בדומה לכל מוצרי מוסטלה, משלב איכות גבוהה, יעילות מוכחת, רכיב פטנט ייחודי ממקור צמחי, וחוויית טיפוח ייחודית ומפנקת."

 


מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 שקלים ל- 40 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות תינוקות נבחרות ובאתר מוסטלה


***הקרם ניתן לסקירה והתנסות 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...