יום ראשון, 28 בפברואר 2021

סטריט שף- מטבח שף מושחת וטעים

 


המחייה! כמה זמן ציפינו לצאת קצת לנשום אויר זוגי יחד עם אוכל טעים. לפני כחודש נפתח הסטריט שף, מטבח פיוז'ן של השף לירוי קפוזה. לירוי בעברו היה שף של מספר מסעדות ובתי קפה, וחי את הסצנה התל אביבית, בקיא בכל הטרנדים השונים ובד בבד בכל הקלסיקות הקיימות בתחום. המקום מתאפיין באוירה ניו יורקית, צעירה, נועזת, כייפית ומלאת שיק, עם גרפיטי משגע מצד אחד וסולידי מוקפד מצד שני. 

 

במקום תוכלו למצוא פחמימות במלוא הדרן, אבל עם קריצות שנותנות פוש לטעמים ונופך שרק שף ברמה של לירוי יכול להכניס בהם. בתפריט תוכלו למצוא סנדביצ'ים עשירים בלחם קסטן מדהים, רביעיות לחמניות עננים, לשומרי הגזרה יש סלטים מגניבים וגם כריכים פחות עתירי קלוריות. אבל אנחנו באנו ליהנות מהמנות המושחתות והמיוחדות  שיש לסטריט שף להציע והתחלנו את הבילוי עם סנדביץ' הגרילד צ'יז- רובן-  שעשוי מלחם קסטן גדול וקראנצ'י בטירוף, משוח בחמאה ושום, כשבתוכו קורנביף ניו יורקר, כרוב חלפיניו חריף, איולי חזרת, מוצרלה וגאודה. מכירים את זה שהגודל לא קובע? אז זהו, שכן! הכריך ענק, ממש ענק! החריף של החלפיניו מורגש, ויחד איתו מגיעה גבינה מלטפת ומעל כל אלו הקורנביף שנותן גוף למנה וסוגר את הפינה. מדובר בסנדביץ' טעים ומשביע ביותר. לצד הסנדביץ' הגיע צ'יפס מצויין! קראנצ'י מבחוץ נימוח מבפנים, כשמעליו גבינה מותכת ושבבי בייקון טלה- אמאלה! לצידו הגיע איולי חזרת להתעלף, כזה עוד לא טעמתי ובואו יש לי קילומטראז' ארוך... 


מנה נוספת שהייתה שילוב מיוחד במינו, היא מנה שלירוי רקח עבורינו במיוחד, המורכבת  מלחמניות עננים עם סלט טונה HOME MADE משגע, מוצרלה, גאודה ובזיליקום. הלחמניות פשוט מעולות, כאלו שבאמת מצד אחד נמסות בפה ורכות באופן יוצא דופן ומצד שני הן ממלאות את הבטן וגם את הנפש בד בבד. לצד המנה הגיעה מנת צ'יפס טובה במיוחד עם גבינה מותכת מעליה. 


לקינוח חלקנו שני פנצ'רוטיס מדהימים! כמה מדהימים? ברמה של לבוא כל בוקר ולאכול אחד כזה עם הקפה ומובטח לכם יום מוש ברמות! 



פנצ'רוטי הוא כיסון בצק איטלקי שמזכיר מעט סופגניה דקה ומעודנת, הוא מטוגן בטמפ' מדויקת ביותר שכן הוא לא נוטף שמן כלל, עשוי באופן נהדר כשמבחוץ הוא פריך  ומבפנים רך רך ומהווה חגיגה בפני עצמה עם מילוי נדיב וברוחב לב ויד של בננות ונוטלה ברמת הללקק את האצבעות, מנת חובה!


פנצ'רוטי טעים נוסף שאכלנו הוא האפל פאי, כיסון ממולא בקראמבל תפוחים קצוצים קטן עם גלידת וניל משגעת. מנה נהדרת בפני עצמה וכאחת שלא מתלהבת ממנות שמכילות פירות חמים, נהניתי ממנה מאוד. 

את הארוחה ליוותה בירה מהחבית קרה כקרח ובלי הרבה קצף, בדיוק כמו שנדרש לארוחה מסוג זה, אך כמובן שתוכלו למצוא בסטריט שף גם שתייה קלה מכל הסוגים. 


את כל האוכל הנפלא הזה תוכלו למצוא באבן גבירול 24 בתל אביב, תוכלו לרכוש במקום את המנות השונות ולקבל את האוכל במגש קרטון כמו שמקבלים מפוד טארק ולאכול בשולחנות בחוץ או בספסלים בסביבת מקום (כרגע עקב הקורונה לא ניתן לשבת במקום), אפשר כמובן גם להזמין לבית ולעבודה דרך וולט ו/או תן ביס. 


בתיאבון!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הצגה "חנהל'ה ושמלת השבת"

  וואו איזו הצגה שלא לומר מחזמר נפלא!!!! הרבה מאוד זמן לא נהנינו כל כך מהצגת ילדים! הלכנו להצגה בהרכב מלא, עם ילדים בני 4.5 6 7 וכולנו נהנינ...