יום שבת, 13 בפברואר 2021

ריטר ספורט- אהבה בריבוע של שוקולד

 



אין אצלנו יום אהבה/ וולנטיין בלי שוקולד, זה חלק מההפתעות שבעלי שיחיה תמיד קונה. יש משהו בשוקולד שהוא פשוט תמיד בא בזמן, תמיד יש לו מקום בבטנון ותמיד הוא מעלה חיוך. שוקולד הוא ללא ספק חלק משיח של אהבה, הוא מעורר, עוטף ומשמח, הוא חלק מהחיים שלנו, מחיי היום יום ובמיוחד בימי החגיגות השונות לאורך שנה. 

יש שוקולד ויש את ריטר ספורט. את שוקולד הפרימיום של ריטר אנחנו אוהבים כבר שנים ארוכות, און מעדיף באופן חד משמעי את הטבלת שוקולד חלב עם אגוזי לוז ואת טבלת שוקולד חלב עם השקדים, אני באופן לא מפתיע במיוחד חובבת מושבעת של הטבלת שוקולד מריר במילוי מרציפן ואת טבלת השוקולד הלבן עם האגוזי לוז והפצפוצי אורז. ככה שמנעד של השוקולדים שלנו יחד רחב בהחלט וחולש על סוגים שונים. 


לכבוד הוולנטיין החברים שלי מריטר ספורט פינקו אותי במארז סופש שווה של הרבה קוביות שוקולד במילויי יוגורט מופלאים, את היוגורט תות אני מכירה מקרוב, קניתי מספר פעמים את המארז של הקוביות הממלואות, שכן הילדים מאוד התחברו ומה יותר כייף מקוביית שוקולד שווה של ריטר ככה כדי להמתיק את היום?!



לריטר ספורט יש צורה ייחודית ומספר טעמים שלא תמצאו אצל אף מותג, שמחתי לגלות שקלרה ריטר, אשתו של אלפרד ריטר, הגתה את הרעיון של שוקולד בריבוע ועל כן כך נקרא השוקולד.  וואלה קלרה, שאפו! איזה כייף לדעת שאישה הגתה את הרעיון הזה, איזה רעיון אדיר ונדיר גם יחד! נוח לאכול ככה את השוקולד הטעים שלכם, הצורה הזו פי כמה יותר נוח לחיתוך, והטעם... אין כמותו!



לריטר ספורט 13 טעמים קבועים בארץ, אך מעת לעת משיקים טעמים מגניבים במהדורות מוגבלות, הטעמים סופר קוליים, יש ביניהם טעמים כל כך אקסלוסיביים שכייף כל כך להרגיש חלק מהם. כל טעם עטוף בעטיפה יפיפיה וקלה לפתיחה (ואף לפתיחה חוזרת) כשלכל אחד מהם עטיפה ייחודית רק לו. 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...