יום שני, 1 ביוני 2020

ערכת ניקיון לחלונות מבית VIVIAN



יש לי בשורה משמחת! במיוחד לכל אוהבי הניקיון באשר הם. קיבלתי להתנסות ערכת ניקיון חלונות שמאפשרת לכל המאותגרי גובה בינינו להתאים את המוט הטלסקופי שלה לפי הצורך האישי שלכם. אני באופן אישי לא אוהבת לעמוד לנקות את החלונות ובמיוחד דלת המרפסת עם סולם, מה גם שעם ילדים קטנים בבית על סולם אפשר לעלות רק כשהם ישנים, אחרת זה הופך להיות משחק מסוכן. 

בערכה מבית VIVIAN האיטלקית, תוכלו למצוא מגב חלון רחב בעל להב סיליקון, כרית קרצוף ללא שריטות וכרית מיקרופייבר לייבוש והברקה. גוף המגב חדשני והוא מתחבר למוט טלסקופי שמאפשר כיוונון אוטומטי לקביעת זווית הניגוב, הברקה וכו. היתרון הבולט הוא אורך המגב והמוט כמובן, והאפשרות להתאים אותם באופן אישי לכל אחד. מעבר לכך הערכה עצמה עושה עבודתה בצורה נהדרת וניתן לבצע את הניקיון עם ממש מעט סבון ומים. 

בנוסף, תוכלו להכיל את המוט הטלסקופי בתוך מוט המגב או להסיר אותו כדי לנקות חלונות שהינם בגובה שלכם שלא נדרש בהם גובה נוסף, יתר על כן, ייבוש הערכה הינו מהיר באופן יחסי, אני ייבשתי אותו פעם אחת בתוך הבית ופעם אחת בחוץ, בשני המקרים הייבוש היה מהיר. 


מחיר לצרכן: 84.90 ש להשיג ברשת חנויות "אייס" ובחנויות מובחרות למוצרי בית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...