יום שני, 1 ביוני 2020

RONI KHAN מתחדשת באתר וכולנו מרויחים



את רשת התכשיטים של RONI KAHAN אני מכירה מספר שנים, מדובר בדוכנים הנהדרים שתוכלו ליהנות מהם כמעט בכל קניון. דוכניה מציעים תכשיטים לכל כיס ולכל גיל, אישה או גבר, כל אחד יוכל למצוא את שאהבה נפשו ויותר. רוני מציעה מגוון נהדר של תכשיטים, היא אינה מקובעת לסוג מסוים או סגנון אחד אלא מכילה סגנונות רבים ויפים כאחד. 

לאחרונה, ובהתאם לצורך שהתעורר עם תקופת הקורונה,  רוני פתחה אתר לרכישת תכשיטים ולרגל השקת האתר, בקנייה מעל 199 שקלים, תוכלו ליהנות ממשלוח חינם עד לביתכם. שבינינו זה סופר חשוב בתקופה הזו ואפילו בגדר הכרחי. 

באתר החדש תוכלו להתרשם מכל המלאי שהיה אמור להגיע לחנויות ונבצר ממנו, מקולקציות שונות וממחירים אטרקטיביים במיוחד, האתר נוח מאוד למשתמש ומאוד אינטואיטיבי, מעבר לכל התכשיטים תוכלו להתרשם מלוקים שלמים שהורכבו, שיסייעו לכם לחשוב ולהתאים את הפריטים השונים לאאוטפיטים. 

אם אתם מחפשים מתנה לסוף שנה למורה/ גננת, או מתנת יום הולדת זו יכולה להיות עבורכם אפשרות נהדרת, המלאי גדול, יש אינסוף אפשרויות והכי חשוב יש לרוני פיסים באמת של פעם בחיים. מצאתי לא מעט אפשרויות שלא ראיתי במקומות אחרים, מה שהופך מתנה ליוניקית ומעניינת יחד. 


חשוב לציין שכל מי שקונה באתר, מקבל את אותו השירות והתנאי רכישה כמו ברשת החנויות. יש אחריות מלאה ומענה לכל בעיה או שאלה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...