יום שני, 1 ביוני 2020

רונליזה- טיפוח ושימור עור הפנים




מאז ומתמיד אני מקפידה על טיפוח, שימור וטיפול בעור הפנים, הן הסיבה שאני סובלת מפיגמנטציה והן בשל כך שבד בבד עם ההתבגרות, גם העור לצערי לא נשאר צעיר לנצח. זו פעם שנייה שאני מתנסה לאורך זמן במוצרים הנהדרים של רונליזה, כשאני כותבת נהדרים אני באמת מתכוונת לזה.
אני בחרתי לעצמי את הערכת פיגמנטציה שניתן לראות ולקרוא על תכולתה באתר כמובן בנוסף לרשמים האישיים וההתנסות שלי.  קודם כל חשוב לדעת שבעלת רונליזה, הינה הגברת עליזה רון, קוסמטיקאית רפואית שמפתחת ומתפתחת כל הזמן כדי להתאים לכלל הלקוחות והאנשים את המוצרים והטיפולים להם הם נזקקים.
 
המוצרים הנמכרים ברונליזה הינם תכשירים שמוכחים כפעילים, אני ניסיתי אותם על עצמי על עור כמעט בוגר של בת 38, אחרי 3 לידות צפופות, הרבה שעות בים (עם קרם הגנה ועדיין), ועם פנים מלאי נמשושים וכתמי עור קטנים ואחד מבינהם יחסית גדול. אחרי כשבועיים התנסות על העור שלי אני רואה שני דברים בצורה מובהקת, הראשון העור שלי הרבה יותר נעים וחלק, זה גם נתן לי תחושת גמישות שונה מזו שהתרגלתי אליה, העור יותר בוהק מהרגיל ואף נראה מעט מלוטש.  השני, הכתמים מעט התבהרו וניכר שיש שינוי בצבעם. שזה בשורה התחתונה היה הכי חשוב לי בהתנסות זו.
 
לצערי, זה לא סוד שעל הפנים בעיקר רואים את הגיל שלנו ואת מה שעברנו בחיים, ככל שנקפיד לשמור על עצמינו טוב יותר, כך שהפנים יעניקו לנו "ימי חסד" לאורך זמן. אני בטוחה שיש לא מעט אנשים בדיוק במצב שלי, שמצד אחד מאוד אוהבים את הים/בריכה והשמש שנלווית להם ועל אף העובדה שנמרחים כנדרש ומעבר במקדמי הגנה, עדיין יש נזקים משניים לתענוגות החיים.
 
אני לא עוצרת את החיים, או את הדברים שאני אוהבת לעשות ולכן בד בבד משלבת בין זה לבין הצורך הבסיסי לשמור על העור כל השנה ולא רק לפי העונה בה אנחנו נמצאים בשמש יותר, אין לי ספק שכל אחד יוכל להתאים לעצמו את התכשירים הנדרשים לו ברונליזה ואם לא תצליחו לבד, תוכלו לקבל ייעוץ בחינם.
 
ניסיתי לא מעט תכשירים רפואיים שקיבלתי מרופא עור, כך שיש לי ניסיון רב בעניין והכתמים/ נמשושים על הפנים בהחלט מעסיקים אותיף בעיקר בעת מריחת המייקאפ והצורך בכיסוי מעובה מהרגיל. בנוסף, כעת יש באתר כ-30% הנחה כך שזה זמן נהדר לפנק את עצמכם עם התכשירים הייעודים לצרכים שלכם וליהנות מעור צעיר, גמיש, מלא ברק וחיות.

***חשוב מאוד לציין שהמוצרים לא נוסו על חיות והאם נרקמים ונרקחים ללא אכזריות לחי.
 




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...