יום שני, 8 ביוני 2020

רגעים קטנים של נחת, עם PICK UP




אין ספק שכולנו מאותגרים בימי חיינו בשלל חווית, נעימות, מסעירות, ואחרות. כשאני צריכה זמן לעשות קצת חושבים, אני בדרך כלל מעדיפה כוס קפה גדול עם איזה נשנוש שיקפיץ לי את האנרגיות. מה שנקרא בסלנג בעברית "ריסטרט".  לאחרונה פינקו אותנו עם  מותג הפרימיום "באלזן" (BAHLSENמתחדש ומשיק: Pick Up - חטיף סנדוויץ' עוגיות במילוי שוקולד משובח, Pick Up - חטיף סנדוויץ' עשוי משתי שכבות של ביסקוויט פרימיום פריך וטעים, וביניהן שכבת שוקולד עשיר ומשובח. 

חטיף Pick Up בעל מתיקות מעודנת ומתאים במיוחד לנשנוש ליד הקפה, הוא נוטה יותר למרירות מאשר לשוקולד חלב רגיל וזה בעיניי ערך מוסף בחטיף .  פלוס נוסף שמצאתי בו הוא שגם בקיץ ניתן ליהנות ממנו שכן השוקולד שבתוכו אינו נמס בקלות. הוא מחזיק מעמד בתיק ו/או בעבודה ללא צורך בקירור מיוחד. 

בנוסף וכדי ליהנות עוד יותר מהרגע השתמש בקפסולה של LAVAZZA שהיא בפני עצמה פינוק כיפיי, בבית, במשרד בכלל. השילוב בין השניים היה לי נהדר וזו אחת מהסיבות להעביר את המידע גם הלאה :)


אני אוהבת בעיקר קפה הפוך, אך הקפסולות בהחלט מתאימות כאספרסו חזק וזריז. קשה לשנות הרגלים והאמת שעל ההרגל הזה של הקפה והנשנוש הקטן אני לא מוותרת גם בימים בהם אני פוקדת דיאטה כזו או אחרת באהבה. 



 את חטיף Pick Up , כמו גם את כל מוצרי מותג באלזן, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, חנויות הנוחות והחנויות הפרטיות. החטיף מגיע במאגדת של 3 חטיפים אישיים (28 גרם כל אחד) במחיר מומלץ של: 6.90 ₪. בחנויות השוק הפרטי , בקיוסקים ובפיצוציות ניתן להשיג גם חטיפי מיני Pick Up במחיר של 1 ₪ ליחידה. המוצר כשר חלבי (לאוכלי אבקת חלב נוכרי) בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל.    



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...