יום שני, 8 ביוני 2020

דנדי - יצירות חיוביות עם ערך מוסף




דנדי אחת היוצרות שאני אוהבת לעקוב אחריהן וליהנות מההתפתחות שלהן והחידושים שהן מעלות. שמחתי מאוד שנבחרנו ליהנות מהמוצרים שמקסימים שדנדי יוצרת, מה גם שבדיוק עכשיו לקראת סוף שנת הלימודים אנחנו מחפשות יחד עם הועד מתנות ראויות לצוות החינוכי שלנו ולדעתי נמצא פה פתרון מקסים במיוחד. מה גם שאנחנו באופן אישי קונים בסוף שנה גם מתנה אישית, צנועה ועם משמעות מהילדים לצוות, מבחינתי זה חלק מהלימוד שהילדים צריכים להוקיר תודה במילה טובה ובמתנה צנועה למי שמשקיע ודואג להם. 

הפיסים של דנדי מאוד יצירתיים ומקוריים, יש שילוב מופלא בין חומרים לטעמי ואפשר למצוא באתר מגוון רחב של אפשרויות. החל משרשראות עם שם וכלה בשרשאות עם מילים/ פתגמי מוטיבציה וחשיבה חיובית שעוזרת לך ונותנת לך דרייב.  ואם מרגיש לכם ששרשרשת זה "גדול מידי", תוכלו להסתפק בצמיד ליד ואפילו לרגל. יש אופציות נהדרות ורחבות במיוחד. 

בנוסף, לקראת סוף השנה אני שמתי עין על מתנות לכל נשות הצוות החינוכי שלנו, לקראת סוף שנה אני תמיד רוכשת מתנה אישית בנוסף למנות הועד, משהו סימלי שהילדים שלי נהנים לתת לגננת/ סייעת שלהם בסיום המסיבה/ מפגש עימם ולקראת הפרידה לחופשת הקיץ. תשורה יפה שמגיעה יחד עם מכתב/ ציור מהילדים לכל אחד מחברי הצוות. 

פגשתי באתר את המחזיקי מפתחות האלו 

בעיניי זה בדיוק הפתרון שחיפשתי, זו תשורה מכובדת, עם ערך מוסף ועם הצבעה על כך שהצוות שלנו חשוב לנו מאוד. שאנחנו מאמינים בו ומוקירים אותו על פועלו במשך כל השנה. 
מה גם, שלדעתי החינוך במסגרות הוא בהחלט ינוך משלים למה שמקבלים בבד, זה עובד יחד בד בבד. 

מעבר לכך, כשאתם נכנסים לאתר, בקרו בקטגוריית ה-SALE, יש בה אחלה מבצעים שווים! בדיוק המחזיקי מפתחות שאני רוצה לרכוש, מופיעים שם 3 ב-100, וכשאני צריכה לרכוש 9 זה בדיוק, אבל בדיוק מה שאני צריכה! התלהבתי!!! :)

המשלוחים חינם לנקודת איסוף שאתם יכולים לבחור בקנייה מעל 200 שקלים, או אם תרכשו מעל 450 שקלים הם יגיעו בחינם עם שליח עד הבית. אחלה הטבה. 

אז תחשבו חיובי, תחשבו דנדי!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...