יום שבת, 28 במרץ 2020

"DENSITY KIDS" - תוסף סידן אמורפי באבקה לילדים


כהורים, אחת המשימות העיקריות שלנו היא לתת לילדים את הטוב ביותר שאנחנו יכולים, כפועל יוצא מכך אני מקפידה מגיל צעיר על תוספי תזונה שלדעתי הכרחיים ושידועים ככאלה שמיטיבים לילדים. שלושת ילדיי לא אכלנים גדולים, הם מיישמים את המשפט שאוכלים כדי לחיות ולא מעבר לכך. בשל היותם כאלה, אני מקפידה לעקוב אחרי חידושים ואפשרויות להעשיר אותם ואת הגוף שלהם. 

לפי סקר "התזונה הלאומי" 2016  של משרד הבריאות  78% מכלל בני הנוער בישראל אינם צורכים מספיק סידן, בהתאם להמלצות. מחסור במינרל בגוף הילד והמתבגר, בגילאי 4-18 בהם נבנית עיקר מסת השריר, העצם ומבנה השן שילוו אותו שנים ארוכות, עלולה להשפיע על בריאות ילדינו ואיכות חייהם, עם העלייה בתוחלת החיים.

את תוסף הסידן האמורפי DENSITY KIDS קיבלנו להתנסות, מדובר בפיתוח ישראלי, *בטכנולוגיית ננו, הטכנולוגיה המתקדמת היום בעולם וחובה לציין שמדובר בפרי פיתוח יחיד בעולם, שתורם למספר דברים מאוד חשובים :
1.בנייה של עצמות
2.בנייה וחיזוק של המפרקים
3.בנייה וחיזוק השיניים 
4.חיזוק מערכת החיסון 
5.מסייע בפעילות תקינה של הלב
6.מסייע בפעילות תקינה של מערכת העצבים וקרישת הדם
7.מסייע בחיזוק המערכת החיסונית 

DENSITY KIDS מותאם לילדים החל מגיל 4 ועד 18. התוסף קל מאוד לשימוש, הוא מגיע במנות אישיות בשקיקים מחולקים, כאשר כל קופסא מכילה 60 שקיקים, האבקה מגיעה בטעם תפוז וניתן לשתות אותה ממש כמו מיץ (אצלי לא הורגש אצל אופק טעם מוזר או יוצא דופן, היא שתתה את האבקה כביכול הייתה מיץ). 

את התוסף DENSITY KIDS תוכלו למצוא בכל חנויות הפארם, בתי הטבע ובתי המרקחת. עלות המארז כ-169 שקלים, ניתן לקבל פרטי מידע נוספים ומענה על שאלות בטלפון 1700709524
וכמובן לקרוא באתר DENSITY KIDS




 *בזכות השימוש ב"ננו טכנולוגיה" התאפשר פיתוח תוסף המבוסס על חלקיקים בגודל זעיר, המסיסים פי 120 מתוספים מוכרים אחרים ובעלי יכולת ספיגה משופרת של פי 2-4.6 יותר, מתוספים המוצעים כיום על המדף.
השילוב של המבנה האמורפי הייחודי וחלקיקי הננו, יוצרים אפקט כפול-  זמינות ביולוגית גבוהה של הסידן והגעה יעילה לאברי המטרה, המקנים לתוסף אפקטיביות גבוהה בשימוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...