יום ראשון, 29 במרץ 2020

"Xוטיקס" טיפות האוזניים של FLORIS מבוססות רכיבים טבעיים


אחד מהדברים שהכי סובלים ממנו בילדות, זה כאבי אוזניים, לצערי אצלנו זה מתחיל בזמן בקיעת השיניים ומתגבר כשהילדים נכנסים למסגרות. אני מקפידה לעזור לילדים במצבים האלו בעיקר במוצרים טבעיים. באופן אישי אני נוטה למוצרי מהטבע לפני הרפואה הקונבנציונלית, לא כי אני לא מאמינה בה, אלא כי אני מרגישה שצריך קודם כל לתת לגוף שלנו להתמודד ועדיף להשתמש בטבע לפני חומרים אחרים. 

בשל העובדה שגם אני עד היום נדבקת מהילדים "בזכות" נפלאות הגנים/מעונות, תמיד אני מחזיקה בבית לזמן חירום טיפות אוזניים. כי אצלי הכאבים מתחילים בדרך כלל בראש במהלך היום ובלילה זה תוקף אותי בצורה לא נעימה כלל. אז טיפות אוזניים אלי הפכו להיות חלק מהתיק רפואת חירום שלנו. 

טיפות האוזניים של פלוריש X"וטיקס" (אוטיקס) המיוצרות מרכיבים טבעיים, מקלות על כאבי האוזניים, מסייעות בהמסת שעווה ואף לסלק אותה, וכמובן מטפלות בדלקות. טיפות האוזניים מכילות ומבוססות על שמנים צמחיים, כמו שמן זית, שמן עץ התה, שמן גרניום ואחרים. שלא תתבלבלו מדובר בטיפות שהן סוג של תרופה לכל דבר ועניין, הן מותרות החל מגיל 3 ועד בכלל, ניתן להשתמש בהן במשך 2-3 ימים, 3 פעמים ביום ובכל פעם כ-3 טיפות. 


את טיפות אוזניים X"וטיקס" ניתן לרכוש בבתי המרקחת והפארמים. תכולה- 15 מ"ל, במחיר: 29.90 ש"ח.
אחסנה במקום קר ויבש.  כשרות- בהכשר הבד"ץ בעל"ז.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...