יום שלישי, 17 במרץ 2020

ספר קסם חדי הקרן- משב רוח וכשוף השמים



סדרה נפלאה לראשית הקריאה הינה הסדרה של "קסם חדי- הקרן", זהו ספרה השני משב-רוח וכישוף השמיים, שמספר על זוג החברות הטובות אמילי ואיישה שיוצאות לחיות נפלאות עם חדות הקרן. 
זהו ספר נפלא על חברות קסומה ורבת משמעות שבעצם מלמדת את הילדים על הדרך בה עוזרים לחברים, על הדרך שעוברים כדי להשיג את מבוקשינו ועל האפשרויות פשוט לדמיין. 

בספר הילדים יוכלו ליהנות מסיפור קסום על פריט מיוחד של חדת הקרן שנגנב על ידי דמות מרושעת, ובעצם בשל גניבת הפריט כל הממלכה הופכת להיות מזוהמת, האויר בה הופך להיות מזוהם, אמילי ואיישה צריכות לעזור לחדת בקרן כדי לעצור את המצב ולהחזיר את הממלכה לקדמותה.

הספר מתאים לעניות דעתי החל מגיל 6 ועד בכלל, כל מי שאוהב חדי קרן וסיפורים קסמים, יתחבר לספר הזו מאוד. חשוב לציין שבספר האותיות גדולות ומנוקדות, משולבים בו ציורים בשחור לבן שמלווים את הסיפור אך הם לא העיקר. תוכלו להשתמש בציורים האלו לטובת העברתם לדף רגיל והפיכתם בעצם ליצירה עם הילדים. כייף וטוב להשתמש בספר כספר וגם לטובת יצירה, כך נהנים ממנו כפליים. וזה נכון לכל גיל. 





"קסם חדי הקרן – משב-רוח וכישוף השמיים" מאת דייזי מדואוז. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 94 עמודים. מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...