יום שני, 16 במרץ 2020

הספר כיף לחפש בגן החיות


ספר חדש שהגיע אלינו והתקבל בשמחה רבה, הוא כיף לחפש בגן החיות, ספר מקסים ביותר, שאפילו זכה לישון במיטה לצד הבת שלי :) זה קורה באמת לעתים נדירות אצלה, אבל כשהיא מאוד אוהבת משהו, זו אחת מהדרכים שלה להביע את זה. אני בטוחה שכשתקראו ותפעלו לפי הנדרש בספר גם אתם תתחברו אליו מאוד.

הספר גדול מהרגיל, ותוכלו למצוא בספר 24 דפי תמונות משגעות, כאשר בעצם כל דף תמונה שכזה מכיל בתוכו הרבה חיות ועוד פריטים נוספים שיש לגלות אותם דרך השאלות שנשאלות. הספר דרך השאלות השונות עוזר ביצירת פעילות מלאת הנאה לילדים ולהורים, כאשר לא מעט מהשאלות והאיורים מצחיקים בפני עצמם ולא רגילים. 

הספר מעורר שיח דרך השאלות השונות, כשבעצם מגלים בו כל מיני דברים פחות הגיוניים, כמו למשל קוף במסכה. או למשל סוגי פרפרים שונים כמו פרפר צהוב, הספר נותן לנו כהורים הזדמנות מצוינת לעבודה עם הילדים על דברים שונים, ככלל או כיוצאי דופן.

עוד פעילות כייפית שניתן לעשות בעזרת הספר היא העתקת החיות בעזרת שקף ולאחר מכן אפשר לגזור ממנו שבלונה ולצייר את החיה, או לצבוע את החיה על גבי השקף, כמובן שאפשר ליצור דרך הספר אינסוף פעילויות, בהתאם לרמה של הילד שלכם.

פעילות שאני עשיתי עם בנות 3-4 היא בדיוק מה שכתבתי מעלה עם שקף ובנוסף, קנינו מדבקות של חיות וניסינו לסדר אותן כמו בספר ולהוסיף את הציורים השונים כמו קופסת אוכל או עניבת פרפר שהתגלו תוך כדי בדפים השונים. כך בעצם יצרנו בעצם ספר משל עצמנו, כל אחת לפי היכולות והמידות שלה. 





"כיף לחפש בגן החיות" מאת קריסטין רובסון, איורים: גארת' לוקאס. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דניספרים", 32 עמודים, מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...