יום שני, 16 במרץ 2020

סדרת ספרים- מרכיבים- בתלת מימד



סדרה חדשה של ספרים "מרכיבים" שנחתה אצלנו להתנסות, הצליחה לעורר את הבנות שלי בנות 3-4 ולסחוף את כל הבית אחר ההרכבות הנהדרות שטומנת בחובה. מדובר בסדרת ספרים מגניבה למדי, כאשר בכל ספר 4 דגמים להרכבה, בתלת מימד אשר הרכבתם קלה ואינה דורשת שימוש בדבק, מספריים או פריט אחר. 

כל ספר בסדרה מספר בצורה נהדרת ומלאת אינפורמציה על העולם שאנו פוגשים עם הילדים, דרך הספר הילדים מקבלים חוויה שלמה שבה גם הם מכירים את העולם החדש בו הם פוגשים וגם מוחשי וחוויתי שבו הם מרכיבים את הדגמים השונים בכל ספר. 

ארבעת הדגמים התלת מימדיים שמגיעים בספר וניתן להרכיב אותם, בעצם מאפשרים לילדים להכיר סוגים שונים של אותו כלי תחבורה/מכונות שאותם הם מכירים. הדגמים מלבד זה שהם יפים וקלים להרכיבה, בעצם מאפשרים לנו כהורים להסביר לילדים ולהראות בצורה מוחשית את המשפחה הנרחבת של המכונה. 

אני באופן אישי מעדיפה להקריא לבנות ספרים ולאחר מכן ליצור איתן פעילות כלשהי, במקרה דנן הספר מאפשר את הפעילות ויחד עם זאת אפשר כמובן להוסיף תמונות לצביעה של אותו כלי רכב ו/ או לחפש יחד בעיתון או באינטרנט (ומשם להדפיס) עוד סוגים שונים ולאחר מכן לגזור ולהדביק תחת כותרת הכלי תחבורה. 

אני מנצלת הזדמנות כזו גם לכתוב את שם המכונה ואף מקווקות לבנות את שמה כדי שהן תחזורנה אחריי ותלמדנה עוד מילים. הן בנות 3-4 אך מכירות וכותבות כבר אותיות, כמובן שפעילות כזו תלויה בידע של הילדים וניתן להתאים אותה לפי הנדרש. 

תוכלו למצוא בסדרה זו גם את הספר מרכיבים מכונות ומרכיבים דינוזאורים שכמובן יובילו אותנו עם הילדים למחוזות מופלאים. 



        
"מרכיבים טרקטורים בתלת ממד", מאת ג'ו פולמן, איורים: מאט אדוארדס. דגמים: דיוויד וודרוף. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה:       



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...