יום שלישי, 15 באוקטובר 2019

MAURO מותג הקפה האיטלקי עכשיו גם בבית ובמשרד


אחד הדברים שאני לא מוותרת עליהם יום יום זה קפה או יותר נכון לכתוב, כוסות קפה. הקפה אצלי הכרחי לפתיחת הבוקר, לפחות כוס אחת אך לא יותר משתיים. קיבלתי מארז קפסולות להתנסות של חברת הקפה MAURO שהחלה לשווק את קפסולות תואמות נספרסו בארץ. 
קיבלתי להתנסות שלושה טעמים: Premium, קפסולה בדרגת חוזק 12 –חזקה מאוד, מתאימה במיוחד לפני אימון או לחלופין במשרד כשצריך בוסט קפאין טוב. הקפה עם טעמים עמוקים, קטיפתיים ומלאים ארומה.  De Luxe, קפסולה בדרגת חוזק 10- חזקה אך במידה ניכרת פחות מה-12, נהדר כקפה בסיס לקפה הפוך גדול כך שמצד אחד לא יהיה חלבי מידי אך מצד שני לא יהיה חזק מידי ויהיה נעים לשתות אותו לאורך זמן בניגוד לאספרסו שנלגם בזריזות יחסית אצלי. ו- Cento Percento, קפסולה בדרגת חוזק 9 , טעמו נהדר, נהניתי לשתות אותו באמצע היום, כשאני צריכה עוד דחיפה קטנה לעבר המשך היום בעבודה. עוד שימוש טוב שעשיתי בו הוא כבסיס לקינוח קפה, יש בו טעמים נעימים עם נוכחות אך מצד שני הוא מתמזג נהדר בקינוח.

לדברי רז קלמנוביץ', מנהל שיווק קפה, מים ופפסיקו, "Mauro הינו ממותגי האספרסו המובילים והאהובים על בתי הקפה ומסעדות התדמית בישראל. השקת קפסולות תואמות נספרסו מבית המותג מאפשרות להנגיש את הטעם והחוויה של בית הקפה לצריכה ביתית. הקפסולות מגיעות באותם הטעמים של הבלנדים שאותם ניתן להשיג בבתי הקפה המובילים."
לא מעט בתי קפה בחרו במותג MAUROכקפה הבית שלהם, ביניהם "קפה נואר", בית קפה "קדוש" הירושלמי, רשת "בנדיקט", רשת "ביתא קפה", "גראנד קפה" של מסעדת טורקיז ועוד. ולא בכדי, מדובר בקפה עם טעמים נהדרים וזה כייף לא רגיל ליהנות ממנו בבית ובמשרד כמו בבית קפה.

קצת על איכות הקפה ואיזה דרך הוא עובר בדרך אלינו מחברת התערובות הקפה של מותג MAURO היוקרתי, עוברות את תהליך הקלייה ברג'יו קלבריה שבדרום איטליה, בתהליך מסורתי ואיטי הנקרא ,A Tostatura Lenta תחת תנאים קפדניים והישענות על 70  שנות ניסיון. תערובת הקפה של MAURO מורכבת מפולי ערביקה ורובוסטה הנבחרים בקפידה ויוצרים טעם עשיר ומעורר עם ארומה מודגשת למיצוי טעמים מקסימלי.
את קפסולות MAURO ניתן להשיג בסופר-פארם בסניפים ובאתר, בחנויות ובבתי הקפה הנבחרים
מחיר מומלץ לצרכן: 18.90 ₪

תגובה 1:

  1. אני באמת מתרשם ממאמר הבלוג שלך, כל כך ידע ושימושי רב שציינת כאן. הפוסט שלך מאוד אינפורמטיבי. קראתי את כל הפוסטים שלך וכולם מאוד אינפורמטיביים. תודה ששיתפת והמשיכי כך. http://espressotime.online/

    השבמחק

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...