יום שלישי, 15 באוקטובר 2019

ארנק? לא תודה, השתדרגתי, עברתי לפיוז קארד

מארנק פלוס שני כייסים לכרטיסים לכרטיס בודד-פיוז קארד

פיוז קארד, אחד מהמוצרים החכמים שהכרתי לאחרונה, כרטיס אחד שמכיל 30 כרטיסים מגנטיים. כן, אתם קוראים נכון, תשכחו מהארנקים המנופחים, על תוספות של ארנקי כרטיסים, תחשבו איזה כייף זה לקחת ארנקון קטן שבו כרטיס אחד שמכיל את הרוב המוחלט של מה שאנחנו צריכים. גם אני נדהמתי והופתעתי מהחידוש המרענן שהביאה אלינו חברת פיוז קארד, רעיון אדיר שעוזר לנו להתקדם לעתיד משודרג, נוח יותר, קל לתפעול וקומפקטי.
הפרזנטורית והשותפה קורין גדעון: "פיוז קארד, פיוז קו ו-FUZEX, הם הכרטיסים של העתיד, בעוד זמן קצר נתקשה להאמין שהלכנו בארנק עם 20 כרטיסים שונים".
גל הלפרין, מבעלי החברה: "זהו גשר בין טכנולוגיית העבר לטכנולוגיית העתיד ופתרון אמיתי למי שמחפש כרטיסים פיזיים שיעשו לו סדר בארנק".
חברת פיוז קארד חשפה בפנינו סדרה של מוצרים/כרטיסים חכמים, כאלו ששווה להכיר:
1.      פיוז קו- כרטיס רב קו ייחודי שמחליף את הכרטיס הקיים
2.      FUZEX -כרטיס שנטען במטבעות קריפטו (ביטקוין ואחרים)
3.      פיוז קארד -כרטיס שמאגד בתוכו 30 כרטיסים מגנטיים



כמו שניתן להבין מהכתוב מעלה, הכרטיס ששבה אותי הוא ללא ספק הפיוז קארד, הכרטיס שבעזרתו אני יכולה להיפרד לשלום מהנפח והעומס בארנק ומשני ארנקי הכרטיסים המפוצצים שלי. אני נאלצת לקחת איתי לפחות כ- 30 כרטיסים באופן תמידי. 5 של קופת חולים (תראו לי אמא לא מסתובבת עם הכרטיסים של כל המשפחה?!), בלעדיהם אי אפשר לעשות בערך כלום, 2 כרטיסי אשראי, אינסוף כרטיסי חבר מועדון, 2 כרטיסי עובד,  ומספר לא מבוטל של כרטיסי מתנה שקיבלתי בשלושת הלידות הצמודות שלי ועדיין לא הספקתי לבזבז. 

כרטיס הפיוז קארד הינו  פיתוח של החברה הקוראנית BrilliantTS, זה בעצם כרטיס בגודל ועובי כשל כרטיס מגנטי, המרקם שלו שונה (ונעים) הוא מעט גמיש,  אך הכי חשוב ורלוונטי זה  שהוא מכיל בתוכו 30 כרטיסים וניתן לעבור ביניהם בעזרת כפתור על גבי הכרטיס. הכרטיס עובד בטכנולוגיית דיו דיגיטלי שבזכותה להשתמש בו במשך כחודש ללא טעינה.
מספר נקודות חשובות על פיוז קארד:
1.      יש להטעין את הכרטיס בכרטיסים המגנטיים רק פעם אחת
2.      ניתן להחליף בין כרטיסים, למחוק כרטיסים שהם פגי תוקף וכו
3.      יש להטעין את הכרטיס אחת לחודש, לפי צורך
4.      ניתן להגן על הכרטיס בעזרת סיסמא
5.      ניתן לכבות את הכרטיס דרך הטלפון הסלולרי
6.      במארז שקונים עם הכרטיס מקבלים את כל הנדרש לשימוש במוצר, כבל usb לטובת טעינת הכרטיס בחשמל/מחשב, סולק קטן וייעודי לטובת טעינת הכרטיסים, וכמובן חוברת הסברה בעברית ובאנגלית שסוגרות לכם את כל השאלות בכמה דקות של קריאה, מדובר במדריך ומכשיר ידידותי למשתמש (ניסיתי בעצמי).

עלות הפיוז קארד כ-490 שקלים, התשלום חד פעמי ואינו כרוך בהוצאות נוספות.

כרטיס הפיוז קו, הפתרון האידיאלי לכל מי שנוסע בתחבורה ציבורית, כרטיס שמחליף בגאון את כרטיס הרב קו הרגיל ומאפשר לכל מי שירכוש אותו להיות מודע בכל רגע נתון כמה כסף טעון בכרטיס. מה שיחסוך לכל הנוסעים בתחבורה ציבורית מפח נפש בעודם עולים לתחבורה ציבורית ואין להם מספיק כסף בכרטיס לנסיעה. הוא בעצם פותר בעיה מוכרת ורווחת בקהילת המשתמשים בתחבורה ציבורית ויסייע לכולם להימנע ממנה ולהיערך בהתאם לנדרש.
כרטיס ה- Fuzex, שיושק בשנת 2020 מביא עימו בשורה משמחת לכל בעלי מטבעות הבלוקצ'יין (ביטקווין ואחרים), ויאפשר לכולם דרך חשבון הקריפטו האישי לשלם לבתי עסק וסוף סוף להנגיש את השימוש במטבעות הביטקווין ואחרים ללא צורך בהמרתם. בדרך זו ניתן יהיה לשלם בהם בכל בית עסק שמכבד כרטיסי אשראי, שזה בעצם רוב בתי העסק בימינו.  כולם כבר יודעים שמדובר בשוק רחב היקפים  שמגלגל מאות מילארדי דולרים  וצפוי לגדול משמעותית .

גל הלפרין, מבעלי חברת FUZE Card ישראל: "שורת המוצרים שלנו, בראשם הכרטיס החכם פיוז קארד, הוא גשר בין טכנולוגיית העבר לטכנולוגיית העתיד. נכונו לנו עוד שנים ארוכות עד לבשלות אופציות התשלום באפשרות הטלפון ועד אז אנו זקוקים לפתרון שיעשה סדר בארנק, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, ויאפשר לנו להמשיך ולהחזיק כרטיס פיזי. פיוז קארד ועימם פיוז קו ו-FUZEX לכשיושקו, עושים סדר אמיתי בארנק ומתאים לנשים וגברים מכל גיל ומכל שכבה. אנו כבר רואים היענות חזקה של הציבור הישראלי שחובב טכנולוגיה וחדשנות ובטוחים שהשימוש במוצר ילך ויתרחב בצורה משמעותית , זאת תוך צפי לכיבוש נתח שוק גדול כנגזרת מעבודה המבוצעת הן מול השוק הפרטי והן מול השוק המוסדי".
קורין, הפיוז קארד ואני

מגישת הטלוויזיה קורין גדעון, פרזנטורית ושותפה בחברה: "פיוז קארד הוא פתרון פשוט וכשמשתמשים בו מתקשים להאמין שהלכנו בעבר עם עשרות כרטיסים בארנק במקום לאגד את הכל בכרטיס אחד נוח ונגיש. פיוז קו ו-FUZEX פונים גם הם כמוצרים משלימים ליתרת הקהל, לאנשי הבלוקצ'יין ולקהל העצום שצורך תחבורה ציבורית ומחפש פתרון טכנולוגי ונוח לתשלום על גבי האוטובוסים. הצטרפתי לא רק כפרזנטורית אלא גם כשותפה לחברה כיוון שאני רואה במוצרים שלה שירות אמיתי לציבור ומאמינה שלחברה עתיד מרשים בזכות המוצרים המהפכניים שהיא מציגה".
ניתן לרכוש את הכרטיס באתר החברה בכתובת WWW.FUZECARD.CO.IL
.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...