יום שבת, 5 באוקטובר 2019

שורשים?! אז מה, יש לי כיסוי עם קולסטון ספריי רוט טאצ׳ אפ מבית וולה



מכירים את הנצנצים הלא רצויים, אלו שמגיעים מידי שבועיים/ שלושה בשורש השיער?! אלו שיכולים להרוס לי בקלות את התחלת היום אחרי המקלחת כשהם מבצבצים להם מבלי שהזמנתי אותם.
אז יש לי פתרון מעולה עבור התופעה, לפחות עד שמוציאים זמן לצבוע בבית או אצל ספר, כל אחד והעדפות שלו. אני עם שלושה צמודים מתחת לגיל 4, אז זמן זה עניין רגיש אצלי ללא ספק...
קיבלתי להתנסות את קולסטון ספריי רוט טאצ׳ אפ מבית וולה, ממש לפני החגים ואיזה מזל שזה קרה לפני, הוא הציל אותי בערב החג ובימים שאחריו. הספרית שלי הבריזה לי דקה לפני החג ולא הצלחתי למצוא מקום אצל אף אחד אר שאני סומכת עליו. אז על התספורת ויתרתי, אבל על המראה אין סיכוי! לא אצלי, חייבת תמיד שיראה מתוקתק, כשזה לא כך זה מטריד אותי. כזו אני.

רק לטובת ההמחשה צילמתי את עצמי בצורה הכי אותנטית שיש, ישר אחרי החפיפה, כדי שתוכלו לראות בעצמכם את השורשים שביצבצו לי, הלא הם הנצנצים, ואיך ממש בכמה שניות הם כאילו לא קיימים ברוך השם :) ניכר שצבע השורש בהיר מבצע השיער בערך ב-1 ס"מ משמעותי לכל הדיעות, בוודאי אלו שמכירים את התופעה על עצמם ומקרוב. 


 והנה אחרי, מלבדי אף אחד לא יודע על קיומם! קולסטון ספריי רוט טאצ׳ אפ מבחינתי מוצר מנצח, כזה ששווה לשמור בארון למקרה הצורך ואף לתכנן להשתמש בו מראש, זה מה שאני מתכוונת לעשות, להיעזר בו כדי למשוך קצת יותר זמן עם השורש כשרוצים. הצבע מחזיק מעמד בצורה טובה, לא מלכלך (ישנתי איתו כדי לבדוק), הוא לא יורד על בגדים ורק בחפיפה הצלחתי להסיר אותו. נשארתי איתו במשך יומיים ולא הייתי צריכה תיקון ביום השני איתו, מה שמעורר הערכה למוצר איכותי שמחזיק מעמד לאורך זמן. והכי חשוב, טוב נו מאוד חשוב שבתוך שניות "צובעים" מול המראה בבית, זה בהחלט פלוס רציני.



בזכות הפיה המיוחדת שלו, ניתן לרסס 2-3 שניות בדיוק למקומות הרצויים, שכן היא אינה משפריצה לכל עבר, אלא ממוקדת מאוד ויורה בדיוק לנקודות הרצויות. אני ריססתי את כל קדמת הראש, מאוד חששתי מכיוון המצח , האוזניים וכו' אך גם כשאני סטיתי בטעות, הצבע ירד מהעור שלי בזריזות בעזרת נייר או מגבון, ניסיתי את שניהם. 


מצרפת גם תמונה מהיום השני עם קולסטון ספריי רוט טאצ׳ אפ, רק כדי שתוכלו לראות בעצמכם שאין שינוי בצבע השורש והספריי עמיד בצורה טובה. ניתן לישון איתו, להתקלח איתו (כמובן לא לחפוף), ניתן להעביר איתו חג שלם עם הילדים והמשפחה והוא לא זז מהמקום. דיליתי עוזר אישי לשורשי השיער שלי, זו בהחלט הייתה הפתעה נעימה והתנסות רלוונטיות מאין כמותה קרוב לגיל 40 :)
אז קולסטון ספריי רוט טאצ׳ אפ תודה לך! גם בזכותך היה לי אחלה חג



 שווה בדיקה, אני ממליצה לנסות, רק לא מבטיחה שתצליחו להפסיק להשתמש בו :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...