יום שבת, 17 באוגוסט 2019

מהדורה מוגבלת של M&M's בטעמי שוקולד מריר וקרמל

וואוו הם לא מפסיקים להפתיע!!! מהדורה מוגבלת של M&M בטעמי שוקולד מריר וקרמל, מה עוד יכול לבקש הורה באמצע חופש גדול?! אחלה שדרוג לממתק האהוב, זה שמספיק מתוחכם להתאים את עצמו לילד קטן ועד למבוגר-קשיש. 
עכשיו לא רק שהטעמים אהובים וכייפים לנו מאוד, גם האריזה המשפחתית מעולה לתקופה הזו, כך כולם אוכלים ביחד ובעזרת הסגירה החוזרת אפשר לחזור לממתק שוב ושוב. כי בינינו, קשה מאוד לעמוד מול הטעמים האלו, לילדים וגם לנו. אבל בעזרת הסגירה החוזרת אפשר בהחלט להגביל כמויות, לחלק לכולם  מספר פעמים וליהנות יחד.
הקרמל הרך והנימוח יחד עם הקראנץ' של הדרג'ה, העיטוף הטעים והכובש, יוצר מנעד טעמים ומרקמים מעולה! עוד הגדילו לעשות והפתיעו אותי עם טעם השוקולד המריר העשיר והענוג, טעם בוגר ונהדר שלמען האמת גם ילדיי אוהבים מאוד, אצלי בבית מכניסים את כל הסוגים במטרה שכל אחד יוכל לחוות, לטעום ולהחליט מה עובד עבורו הכי טוב, הילדים בהחלט שותפים מלאים גם לשוקולד המריר .הסוכריות האהובות מכילות שוקולד מריר אמיתי, מרגידים לפי כמות הקקאו, מדובר בכ-70% מהסוכריה בציפוי הקראנצ'י וטעים של הדרג'ה המוכר והידוע. זה שתמיד כייף לנו לאוכל אותו...



רוית קלוד, מנכ"לית מרס ישראל, מציינת כי כחלק מפעילות המותג ברמה הבינלאומית, שוקדת מרס כל העת להציע גם לצרכן הישראלי טעמים חדשים בהתאם למגמות בינלאומיות בתחום המזון.


את חטיפי השוקולד במהדורה המוגבלת תוכלו לרכוש רק בשופרסל,המהדורות החדשות של M&M's יימכרו באריזות Sharing של 272.2-286.3 גרם, אותן ניתן לחלוק עם משפחה וחברים וכוללות פס לסגירה חוזרת ושמירה על טריות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 22.9  להשיג רק ברשת שופרסל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...