יום שבת, 17 באוגוסט 2019

אופק וארבל הולכות לגן בסטייל, טוטאל שיק- זה פה!



האהובות שלי חוזרות לגנים אוטוטו, ארבל עולה לכיתת בוגרים במעון ואופק לטרום חובה, כל שנה, מאז שהן נכנסו למסגרות, הנחלתי מנהג שבו אנחנו בוחרים יחד את התיק לגן, מסדרים בו את הדברים הנדרשים פלוס הפתעות לימים הראשונים בהם קצת קשה לחזור לשגרה.
וכך ישבתי עם הבנות, הפעם מול המסך של המחשב ונכנסו יחד לאתר של פלפוט, אתר נגיש נוח וקל לתפעול והכי חשוב מלא באופציות מהממות של כל מותג בערך,  פלפוט כבר מזמן שם דבר בכל הקשור למוצרים לבית ספר, גנים, לשעות הפנאי- יצירות וכו. 

הקטנות שלי בחרו לעצמן תיקים משגעים, אופק שידועה באהבה שלה לאריות, בחרה לעצמה תיק של אריה  שעשוי מבד עמיד, גמיש מאוד,ניתן לרחצה בקלות, יש לו מערכת גב מאווררת ביותר, כותפות עם תמיכת ריפוד, יש בו 2 תאים במרכז התיק ו-2 כיסים גדולים בצידי התיק לבקבוקים. אפשר למצוא את התיק במגוון של עיצובים ודגמים כמו חיפושית, ינשוף, פינגוון ועוד. עלותו כ-70 שקלים  ואפשר להשיג אותו בכל חנויות ורשתות הצעצועים, ספרים וכו. אבל בינינו הכי נוח להזמין אותו מהאתר של פלפוט.

ארבלי בחרה לעצמה תיק NOAM בית קל גב האגדתית, זו שבטח גם אתם, כמוני, גדלתם איתה. ארבלי בחרה תיק מעוטר בכבשה מקסימה ומתוקה ואיך לא, בצבע ורוד כמו שהיא אוהבת. התיקים של קלגב מגיעים עם תא מרכזי גדול, תא קדמי , כיסי צד לבקבוקים, כותפות התיק מאוד מרופדות וגב התיק מרופד ומאוורר כאחד. אפשר למצוא את סוג התיק במגוון רחב מאוד של דגמים ודמויות כמו :LOL, הנוקמים, סמי הכבאי, מיניונים, מפרץ ההרפתקאות, מטוסי על, מיקי ומיני, קיטי, מכוניות ועודץ עלות התיק כ-70 שקלים,  ואפשר להשיג אותו בכל חנויות ורשתות הצעצועים, ספרים וכו. אבל בינינו הכי נוח להזמין אותו מהאתר של פלפוט.


מלבד התיקים המקסימים של פלפוט, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים משלימים.
למשל המוצרים של טאץ' כל כלי נכתיבה הכי חדישים, קלסרים, תיקי  ציור, מחברות מכל סוג שרק אפשר לדמיין, ניילוניות, ועוד. 


וכמובן, איך אפשר בלי מוצרי להיט הילדים אגלי דולס!!! אפשר למצוא באתר כל מה שרק חושקת נפשכם, יש פשוט הכל מהכל: בקבוקי שתייה, קופסאות אוכל, מחברות, ה-כ-ל. הדמויות כל כך מתוקות מחד וכל כך מכילות ויוצרות שיוון בין כל השונה בחברה. אין ספק שדמויות האגלי דולס הביאו מסר חדש ונוקס איתן. הן פשוט עושות סדר בצורה טובה ובטוחה בין הילדים. 
שווה להיכנס לאתר פלפוט ולהתרשם מכלל המוצרים וטווח המחירים שלהן, מדובר על מחירים סבירים ביותר לטעמי, בטח לאיכות כזו של מוצרים. 




אז בהצלחה בכל מסגרת אליה אתם שולחים את הילדים, מי ייתן וכולם יעלו ויצליחו ובגדול!!! 





*התיקים ניתנו להתנסות








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...