יום שבת, 17 באוגוסט 2019

תקופת טעימות לתינוקות בקלות, נוחות והכי חשוב- 100% טבעי




כולם יודעים שלירזי סוף סוף הגיע לגיל שאפשר להתחיל ;) טעימות!
אז כמו כל אמא שדודה, כזו שילדה 3 פעמים בכ-4 שנים, אני ממשיכה בכל הכוח שנותר לי להעניק למהממים שלי הקטנים את הטוב ביותר. ואם כבר טוב ביותר אז למה לא לשלב את זה עם הטבעי ביותר?! 
תקופת הטעימות והאוכל הטחון יכולה להיות מאתגרת, אבל אני פה כדי להמחיש לכל האימהות באשר הן שאפשר לעשות הכל בצורה הגיונית, נוחה, קלה וכזו שתעזור לכן לאורך כל הדרך עם כל הילדים הבאים גם. 
דבר ראשון, כדאי להצטייד במוצרים איכותיים, אני בחרתי לקנות את הבייביקוק, מוצר נהדר שמאפשר אידוי של ירקות ופירות ולאחר מכן גם טוחן אותם. אני משתמשת בו לא מעט, שכן אני רוצה לחשוף כל פעם לטעמים אחרים והוא מאפשר לי לעשות את זה בכמויות קטנות וכך בעצם לא נוצר מצב שזורקים כל הזמן אוכל שהתינוק פחות התחבר אליו. 

מעבר לזה קיבלתי להתנסות את שלישת השקיות סקוויז של טוויסט שייק, שבעזרתן אני יכולה להוציא את הכמות הנדרשת בכל פעם ללירז, או להקפיא אותן ולהוציא לפי צורך. אפשר למלא אותן בכל מה שאתם רוצים, להקפיא, להפשיר ולשטוף. זה מוצר רב פעמי, כזה שתוכלו להשתמש בו לאורך זמן, הוא איכותי, עמיד ורק לאחר תקופה של שימוש אישי בו החלטתי להמליץ עליו. 




מלבד זה שווה להכיר את המוצרים של טוויסט שייק הם המוצרים האיכותיים שעלו אלינו משוודיה לפני כשנתיים לערך, מאופיינים בשיק הבלתי מתפשר שלהם בשילוב האיכות וכמובן המגוון הרחב שהם הכניסו לשוק מוצרי התינוקות. לא מדובר בעוד חברה שעלתה ארצה לזמן קצר ועתידה להיעלם, להיפך, מדובר בחברה סופר איכותית ועם מוצרים יפים מאין כמותם, כאלו שתרצו לילדים, לנכדים ולפנק גם את החברים. 

המוצרים של טוויסט שייק, נמכרים בשילב, תוכלו למצוא בכל סניף מגוון אדיר של מוצרים ובאינסוף צבעים. אם יש משהו שהיה חסר בנוף של מוצרי התינוקות זה כמובן צבעים!  וכך מבלי לשים לב טוויסט שייק הצליחה לסחוף אותנו לתוך הצבעים שהביאה עימה ולמגוון הרחב שהיא מכילה וממשיכה מעת לעת להרחיב גם אותו. 

עוד מוצר שאני רכשתי ללירז הוא בקבוק למים שיקי וסופר איכותי של החברה, הזרימה של המים איטית והיא חלק אינטגרלי מבחינתי כשאני מתחילה לשלב ללירז מוצקים, חשוב מאוד לזכור ולדעת שאסור להפריז עם כמויות המים, אני נוהגת לתת ממש ממש מעט ברמה של לגימה שתיים קטנות כדי לעזור לאוכל להתעכל ולא מעבר לזה. שלא יהיה מצב שהתינוק התמלא במים. בגיל הזה של הטעימות אסור להפריז עם המים. גם לא כשחם בחוץ. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...