יום ראשון, 11 באוגוסט 2019

ספר הפעוטות וילדים- תמר ואיתמר בין שבילי הכפר


הספר, "תמר ואיתמר בין שבילי הכפר", כתוב בצורה קולחת וכייפית, כזו שתעלה על פניכם חיוך ויהווה גם עבורכם ההורים כייף בעת הקראתו לילדים.  הסיפור נוגע ב מגוון רחב של נושאים, המרכזי שבהם הוא תחום הירקות שמוצגים לאורך הסיפור ואף באיורים  "מקבלים" תפקידים שונים ומגוונים בספר,  למשל העגבנייה כג'ימבורי, הבצל ככדור ועוד. נושא הירקות בעיניי מאוד חשוב כאמא, התחברתי מאוד לנושא שכן אנחנו מעודדים את הילדים לאכול בצורה בריאה בעיקר, כשירקות ופירות הינם אבן יסוד בארוחות שלנו. וכך אנחנו בספר פוגשים אותם בדרך שונה, מוגזמת, כזו שקורצת לילדים.

בסיום הקראת הספר בפעם השנייה ברציפות, הלכנו יחד למטבח והכנו סלט מכל הירקות שהיו בספר ומצאנו במקרר, החיבור הזה שבין הסיפור לבין החיים שלנו, הוא החיבור הנכון והוא זה שיוצר אצל הילדים שלי המשכיות ואף זיכרון של חווית משותפות. במיוחד עכשיו בימי החופש, אני מוצאת את עצמי מייצרת סיטואציות של חיבור עם משחק, ספר וכו כדי שיחד נהנה יותר.

הספר מאפשר עבורי כאמא, יכולת לדבר ולפתח שיחות עם הילדים בנוגע לתחומים שונים בהם הוא נוגע, מה שאני כאמא מאוד אוהבת. אני מאוד אוהבת שספר ממשיך איתנו את היום ולא רק כשחקן חיזוק לפני שינה. אין משהו יותר מהנה עבורי כמו פיתוח השפה והחשיבה של הילדים, הקטנות שלי (שהן בעצם הגדולות שלי), בנות שנתיים וחצי ושלוש וחצי, אני עובדת איתן ממש מגיל צעיר על השפה שלהם, כדי שמחד ידעו להביע את עצמך ומאידך אני ובכלל נוכל להבין אותן טוב יותר. 


הספר תמר ואיתמר בין שבילי הכפר, הוא שילוב פעולה קסום בין אמא ובת. אסנת גואז מצאה את הסיפור שכתבה בעברה  לבתה מטר גב, כשהייתה בת שנה, אך מעולם לא הקריאה לה אותו, הוא נשכח בתיק ובאורח פלא נמצא.  כמובן שכשאסנת בישרה לבתה, בת ה-16 על הסיפור וביקשה ממנה לאייר אותו, זו הסכימה ברצון. וכך נוצר שיתוף פעולה מופלא בין אמא ובת, עבורי כאמא עצם המחשבה מאוד מרגשת.





מחיר קטלוגי של הספר (לפני מבצעים): 74 ש"ח.
לרכישות מרוכזות בלבד במחירים נוחים ניתן לפנות למייל: osnatgoaz@poprite.co.il
הוצאה לאור: poprite (או בעברית: פופרייט)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...