יום חמישי, 8 באוגוסט 2019

כשג'ני מהבלוק פגשה את דיקלה מאילת


במילה אחת גדולה ומלאת אמוציות- וואוו- כל 50000 הצופים שנכחו והיו חלק מהמופע המדהים של האישה והאגדה ג'יילו לבטח יוכל להבין אותי, זו הייתה חוויה יוצאת דופן, של פעם בחיים פה, בישראל בבית שלנו. 

את המסע עם ג'יילו התחלתי לפני כשני עשורים לערך, הערצתי ואהבתי לראות אותה שרה ורוקדת עם מימי הסרט "סלינה", מי שזוכר ובקיא בקריירה שלה.

כילדה אילתית, אחת שחולמת בענק ומגשימה גם בגדול, רציתי להגיע אליה "מקרוב", כמו מרבית הילדים שאני מכירה שעבורם זה חלום להיות במחיצת האמן שהם מכירים ואוהבים.

וכך, שנים רבות, כמעריצה צמודה סגרתי מעגל בערב אחד עסיסי ויוצא דופן, ערב שכולו הוקדש לחלום שלי, לזה שכשחלמתי באילת אותו לפני שנים, סוף סוף הגיעה השעה להגשימו ובגדול.

היה מופע מדהים, מלא אנרגיות טובות, עם מוסיקה משובחת, ריקודם מדהימים, תלבושות יוצאות דופן, הרבה מאוד קהל בטווח גילאים של החל מגיל 5 ועד לפחות 80, זה מה שאני הצלחתי לראות, לשאול ובינינו לנתלהב שכל כך הרבה ישראלים ותיירים נהנים כמוני ברגעים האלו.

ג'יילו נתנה את עצמה למופע בישראל ולקהל הישראלי בכל כוחה, היא שרפה את הבמה, גרמה לכולם לרקוד ולשיר, כמו שרק אמנית בסדר גודל שלה יכולה לגרום.

לסיכום, היה אושר עילאי! כזה שרק ילדה קטנה מאילת שחלמה לפני שני עשורים חלום הגשימה אותו ובענק!
ג'יילו תודה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...