יום שבת, 24 באוגוסט 2019

חידושים מדליקים מבית הנסיך הקטן



הנסיך הקטן, אחת החברות המובילות בתחום התינוקות  והצעצועים לא מפסיקה לחדש ולהביא לילדים שלנו את המוצרים המתקדמים ביותר בשני התחומים. במשך כשבועיים בחנו בבית שני צעצועים שמעודדים חשיבה, שימוש במוטוריקה גסה, אלו צעצועים שמפתחים את דמיון הילדים ומסייעים בהתפתחותם. בשני המקרים ראיתי אצל הילדים שלי עניין רב בצעצועים, כשבשלב הראשון שיחקנו יחד, על מנת ללמד אותם מה אופן השימוש במוצרים ולאחר מכן, ליוותי אותם כדי לווא שהם הבינו את הקונספט ומתפעלים ונהנים מהמוצרים כראוי.


בובות רכות שמעודדות זחילה וגם קשר יד עין בקרב תינוקות, לירז שלי התנסה בצעצוע, כשהוא בן 8 חודשים מסתערב רציני על הרצפה ועדיין הוא גילה המון עניין בדמות הבובה המתוקה על הגלגלים בצורת ארנב. הבובה רכה ונעימה, על גלגלים שכשמושכים לה בזנב היא נוסעת במהירות קדימה והוא כמובן זוחל בגאון אחריה. 


הבובה לא נשברת בקלות, למרות שלא מעט פעמים הוא הרים אותה, היא נפלה בין לבין אך למרות החשש שלי שהגלגלים ישברו לא קרה להם דבר, כמו כן, גם הזנב שבו מושכים, בין אם זה הילד או ההורה, לא נקרע בקלות וגם לאחר שימוש ממושך נשאר כשהיה בפתיחת הצעצוע. 


אני בגישה שעדיף לקנות מוצרי איכות בגיל הזה ובכלל לילדים, שכן איכות החומרים בדרך כלל בהתאם, לירז שלי עדיין בשלב שבו הוא מכניס הכל לפה, אני צריכה להיות שקטה גם במישור הזה. 

מחיר מומלץ: 49.90 ₪ להשיג בחנויות וברשתות המובחרות




אחד הצעצועים הכי מדליקים שנתקלתי בהם לאחרונה, בובה אינטראקטיבית, גמישה- נמתחת ובגדול, אפשר ממש למעוך אותה, לכווצ'ץ' אותה והיא בתמורה לכך צועקת יללה קולנית ומגניבה.
מדובר בסדרת בובות שעוזרות לילדים לפתח את הדימיון, לפתח קשר עין יד, התנסות מוטורית וכמובן גם התנסות בהקלטת עצמם, שכן בבובה יש אופציה להקליט את עצמך ולשמוע לאחר מכן כשהבובה חוזרת על הדברים בשפה ובטון שלה. 


הבובה בגדול מתאימה לגילאים 5 ומעלה, אבל הבנות שלי, בנות 3 ו-4 מאוד נהנו לשחק איתה, אני באופן אישי קונה תמיד גם צעצועים שמתאימים לגיל מתקדם יותר, זה חלק מההתנסות שלהן וחלק מהעזרה שלי להתקדם לשלב הבא מבחינתי. 



מחיר מומלץ לצרכן:129.90. לגילאי 5+




***המוצרים התקבלו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...