יום ראשון, 14 ביולי 2019

טרי על הבוקר-בול בשבילי


את טרי על הבוקר, הכרתי ממש במקרה, התחלתי לחקור את הנושא לעומק וביקשתי להתנסות בשירות ובמוצרים שלהם וכך בעצם נחשפתי  לנוחות, טריות, איכות ומגוון אפשרויות לחיסכון בזמן וכמובן עד פתח הבית!
התנסיתי פעמיים באמצע שבוע ופעם אחת ביום שישי, עם החלות לשבת, כשאת החלה שארבל בחרה לה לגן נתתי באהבה וגם זה ירד לי מהראש בזכות השירות. מהגן קיבלתי חוות דעת שהחלה הגיעה רכה וטרייה והיה נהדר לקבל חלה טרייה ולא חלה מיום קודם כפי שלא מעט הורים נאלצים להביא כשמביאים את הקטנטנים לגן החל מהשעה 07:00 בבוקר ורצים לעבודה. ואם גם אתם הורים לקטנטנים שגם הם נדרשים להביא חלה ו/ או דבר מה אחר לגן, כייף לאמץ את השירות וליהנות ממנו עד כמה שאפשר.
השירות של טרי על הבוקר הוא נהדר במספר רבדים, הנוחות שזה מגיע עד הבית, הטריות של המוצרים שנאפים בבוקר ומגיעים ממש רגע אחרי, שזה שהמוצרים מגיעים לפתח הדלת כפי שהם מוזמנים ללא התערבות ורעש מצד השליחים עד השעה 05:45- בדקתי אותם בכל הזמנה מחדש, וכמובן עצם העובדה שאני כאמא ל-3 לא צריכים להפשיר לחמניה בבוקר ו/ או לדאוג לחלב/ שוקו וכו.
שבה אותי מאוד גם עניין המחיר, באופן יחסי לכל שירות שמגיע לפתח הבית המחירים אינם מופקעים ומאוד מותאמים לאוכליה של משפחות, למרות שלעניות דעתי גם לזוגות ללא ילדים שירות זה יכול להיות רלוונטי ובמקום ללכת לסופר אפשר להזמין מה שצריך וללכת להתאמן למשל :) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...