יום שלישי, 2 ביולי 2019

סיליציאה-הכמוסות שמחזקות אותך



אני כל הזמן מחפשת אופציות להשתדרג, פנימית וחיצונית, על אחת כמה וכמה אחרי 3 הריונות ולידות צמודות (ברוך השם J ). בוודאי כולן מכירות את התופעה הרווחת של נשירת השיער מספר חודשים אחרי הלידה, את זה שהציפורניים הופכות יחסית חלשות ועור הפנים כבר לא זוהר כמו שהיה בעבר.
כשהביאו לידיעתי את כמוסות ה"סיליציאה", ידעתי שאני חייבת לנסות אותן, הכמוסות מכילות צורן/סילקה, שזה מינרל חשוב מאוד לתפקוד מערכות הגוף, הוא מעודד חילוף חומרים ויצירת תאים חדשה, הוא מעכב הזדקנות, משפר גמישות ומבנה כלי דם ותפקוד הרקמות.
מחקרים בנושא הראו שלמינרל הצורן יש חוזקות משמעותיות בתחום האסתטיקה, הוא עוזר בגמישות ומוצקות העור ואף תומך בשיקום תאים. הוא תורם לחיזוק שורש השערה ולחוזק הציפורניים.
לכמוסות של "סיליציאה" יש יתרונות רבים מלבד אלו שמניתי מעלה, הן מאוד נוחות לנשיאה, הם קלות וניתן לשאת אותן בתיק באופן תדיר, הן קלות לבליעה, יש ליטול אותן בדיוק במינון שבו הן מגיעות, והן בעלות ספיגה גבוהה. "סיליציאה" הן כמוסות של תוסף תזונה, על בסיס מינרל צורן טהור, הנספג פי 4 מכל מוצר דומה.
את התוסף ניתן לרכוש ברשתות הפארם השונות, הוא מגיע כג'ל או ככמוסות, התוסף ללא חומרים משמרים, מחיר 30 כמוסות – דהיינו לחודש ימים יעלה כ-83.90 שקלים ואילו חבילה לשלושה חודשים תעלה כ-199 שקלים.
בכל מקרה לפני נטילת הכמוסות והשימוש בהן, כדאי להתייעץ עם איש מקצוע, לפי הכתוב על גבי האריזה, נשים בהריון/ מניקות, אנשים שנוטלים תרופות ועוד צריכים להתייעץ עם רופא טרם נטילת התוסף.
המוצר הינו מוצר פרווה ובהכשר של חתם סופר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...