יום שני, 8 ביולי 2019

טבאלוגה-הסרט שיקרר לכם את הקיץ


סרט שאומנם בהגדרתו מיועד לילדים אך כאחת שאוהבת אנימציות ונהנית מהן, שמחתי מאוד שדווקא אני חוויתי את הסרט עם הילדים ויחד עברנו מסע מקסים, מרתק, משכיל ומחנך, בדרך שרק סרט נהדר יכול לסחוף אחריו.

טבאלוגה, דרקון צעיר, הדרקון האחרון שנשאר, מחפש את הכוח שלו, את הדרך לירוק אש כמובן. בדרך למציאתה הוא עובר עם חברו ועם חברים חדשים שהוא מכיר בדרך מסע מופלא, סוער וסוחף.
בסרט אנחנו עדים לחברות אמיצה, על אהבה חוצת גבולת בין מינים שונים, טבאלוגה מתאהב בנסיכת הקרח, על כך שלעיתים אב ובן אינם בהכרח אב ובן "אמיתיים", כפי שכינתה אותם ביתי אופק בת ה-3.5 , אלא הם בחרו להיות אב ובן, בזכות זה הסברתי לה על אימוץ באופן כללי וכיצד יכולים לקרות מצבים כאלו, שוב, בהתאם לגילה כמובן.

הסרט טומן בחובו ערכים נפלאים, דרכי התמודדות עם כשלונות, אופן הבעת אי שביעות רצון, שביעות רצון, דרכים שונים לאהוב ובקיצור, מומלץ להגיע ולחוות את החוויה יחד עם הילדים. 
מדובר בסרט יוצא דופן בנוף, הוא כל כך לבבי שבנותי בנות 2.5 ו-3.5 מאוד התחברו אליו ויחד יצאנו עם תחושה נפלאה והרבה נושאי שיחה נהדרים. 


 במאי: סוון אונטרוואלדט ג'וניור דיבוב עברית: ילדה - אילנית גרשון, עורב - דדי זוהר, טבאלוגה - דניאל מגון, ארקטוס - ניר רון, באז - גל סרי, דב - קוקי סלינס, ציפור – נעמה שיטרית, נסייה – שחר ירון בימוי גרסה עברית: יונתן רוכמן וקוקי סלינס מיקס: שלום ויינשטיין אולפן דיבוב: NDG STUDIOS "טבאלוגה - הסרט" ("Tabaluga"), אורך: 89 דקות. אנימציה, דו מימד, דיבוב לעברית. מופץ על ידי חמישה כוכבים החל מה- 11.7.2019 בבתי הקולנוע 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...