יום שבת, 22 ביוני 2019

טליה-כוהנת אסטטיקה ולא רק...




WOW
כך בעלי הגיב כשראה אותי לאחר טיפול הפנים אצל טליה,
זה עוד לא קרה לי לפניי ואני עושה טיפולי פנים כבר לא מעט שנים בדרך כלל אחת לרבעון.
לטליה יש דרך אחרת לטיפולי פנים, כזו שממתאימה לכל אחת בדיוק לפי הצורך בפנים שלה, עד כדי כך שכל חלק בפנים שלי קיבל חלק אחר.
את הטיפול התחלנו בשאלה פשוטה ששאלה אותי טליה- "מה מפריע לך בפנים?" ומשם התגלגלנו לעבר טיפול פנים אחר, כזה שכמותו עדיין לא חוותי.
טליה עובדת בתחום עשרות שנים, את הלימודים העיקריים שלה למדה בארה"ב, אך למדה, לומדת ומשלבת שיטות שונות ומתקדמת עם הצרכים של המטופלות.

כך נראה הסטודיו מפנים

טליה התאימה לי את הטיפול באופן אישי, היא חילקה את הפנים שלי לשלושה חלקים, כפי שהיא רואה את הצורך שלהן. בהתאם לצורך שלהן היא פעלה תוך כדי תנועה, אך מתוכננת וברורה בדרכה.
לא תמצאו אצל טליה את הרוטינה הקבועה של הניקוי, מסכות פילינגים, קרמים וסיימנו, כן תמצאו התאמה אישית, כזו שתטפל באופן ממוקד בבעיות ונזקי הזמן והאקלים לפנים שלכן.

טליה העניקה לפנים שלי טיפול יסודי ועמוק של ניקוי וחידוש תאים, הזרמת דם, ניקוז רעלים ועזרה בדבר שהכי מציק לי- הקמטים והפיגמנטציה!
התחלנו את הטיפול כמובן בניקיון עור הפנים, לאחר מכן טליה שמה לי מסכה שחורה מיוחדת לניקוי וטיהור הפנים.

משם המשכנו לעבודה בשלושה חלקים, פילינג יחסית עמוק בחלק התחתון של העור לטובת החזרת הגוון הרגיל שלי, שם העור שלי באופן יחסי כהה.
באמצע הפנים טליה עשתה לי ניקוי עמוק, שם הקומדונים חוגגים ולמעלה, בראש הפנים עבודה של חומצה הילרונית על הקמטים שהחלו לאותת על הגעתם.



לאחר כל אלו, טליה קשרה לי את הפנים מלמלטה, כדי למצק את החלק התחתון, שלא לומר את הסנטר הכמעט כפול שלי.
מטרת הקשירה היא מיצוק וחיתוך החלק התחתון בצורה שתיתן קו לסת יפה יותר.
לאורך זמן החבישה, טליה המשיכה לטפל בעיניים שלי, היא רצתה לעזור לשקיות השחורות להיעלם כמה שאפשר, ובעצם המריצה את הדם בכיוון הנכון,
עיסוי לימפטי, כזה שיסייע לכל מה שלא אמור להיות שם, לצאת החוצה.
לבסוף טליה עשתה לי מסאג' מפנק במיוחד, שהחל מקו הכתפיים ועד סוף הפנים, היו לטליה אנרגיות בידיים שלא יביישו מטפלים הוליסטים,
תוך כדי העיסוי הרגשתי שהיא אוספת אותי מבפנים, תחושה נעימה מעין כמותה שבעצם חותמת את הטיפול ונותנת הרגשה של סגירה הרמטית.
היה טיפול פנים מעולה! הפנים יצאו דנדשות במיוחד.



טיפולי פנים בעצם מיועדים לכולם, לכל מי שמרגיש או רוצה שינוי בפנים,
אין טיפולי קסם, כמובן שהכל עניין של התמדה ובד בבד כמובן תזונה נכונה, התעמלות וכו'.
אבל, יש מטפלים כמו טליה, שיכולים לתת לכם את הפוש הראשוני ו/או התחזוקה שאתם צריכים כדי להיראות במיטבכם,
כי בינינו, מי לא רוצה להישאר צעיר לנצח?!

בקליניקה של טליה תוכלו למצוא טיפולים שונים:
טיפולי פנים, הסרת שיער, הרמת עפעפיים, עיסויים, איפור ותסרוקות לאירועים, ליין מוצרים ייחודים שהיא מפתחת ועוד.
בנוסף תוכלו להתארגן לחתונה בסטודיו המפואר, שזו נראית לי חוויה בפני עצמה, אחד מהדברים שהכי זכורים לי לטובה היא הסטודיו שבו התארגנתי, התלבשתי והתאפרתי, אלו היו שעות קסם מבחינתי עם המלוות שלי.

אז אל תתפשרו על פחות מהתאמה של 100% עבורכם, אל תתפתו לטיפול פנים רגיל, לכו על זה, בלי פחד ועם ראש פתוח, אתם תצאו מרוצים יותר ממה שחשבתם שאפשר.
לכו להתפנק אצל טליה






תגובה 1:

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...