יום חמישי, 20 ביוני 2019

ערכת לידה והתאוששות של ד"ר קיי


הערכה של ד"ר קיי, היא ערכה שנותנת מענה להריוניות החל מההכנה לקראת הלידה ולאחר מכן ליולדת לטובת התאוששות טובה וקלה יותר. מדובר בעצם בערכת תמציות  של צמח המיצ'לה, תמצית רימון ותמצית פרח החיננית.
התמציות השונות נמכרות בארץ כ-15 שנים ומסייעות להריונות ויולדות לעבור את התקופה הלא פשוטה הזו של סוף ההריון ואחרי הלידה. מי כמוני, שברוך השם ילדה 3 פעמים בפחות מ-4 שנים מודעות לקושי שלפני תהליך הלידה ולצורך בחיזוק אגרסיבי אחריה. נכון, כולם אומרים שהריון זו לא מחלה ולא באמת נדרשים לנו אי אלו דברים להתמודד איתו, אבל הקשיים והשינויים שעובר הגוף הם חדים ולטעמי אומנם זו לא מחלה אך אלו מצבי קיצון של כאבים, מצבי רוח, חולשה וכו, ועם יש משהו שיכול לסייע לנו, אז למה לא להיעזר ולהקל על עצמינו.

קצת על התמציות השונות:
תמצית הפארטוקל מבוססת על צמח המיצ'לה המוכרת מאוד ברפואה האינדיאנית לאורך אלפי שנים והייתה בשימוש בשבועות האחרונים להריון לצורך הכנת הגוף ללידה. התמצית מסייעת  להכנת טונוס שרירי הרחם ללידה ולגרום משלב הלידה הפעילה (פתיחה 4,5) לצירים יותר יעילים וממוקדים. מומלץ לשימוש החל משבוע 36. מינונים מומלצים ע"ג האריזה.
תמצית הפלור מבוססת על תמצית רימון (Punicagranatum) שידועה כמסייעת לפוריות כמו גם לריכוך ומחיקת צוואר הרחם לקראת לידה. הסיבה היא פיט ואסטרוגנים הנמצאים ברימון ומכינים את צוואר הרחם ללידה ומקלים על תהליך המחיקה של צוואר הרחם. מומלץ לשימוש החל משבוע 37. מינונים מומלצים ע"ג האריזה.
תמצית הפוסקל מבוססת על פרח החיננית שסגולתה היא עידוד כוחות הריפוי של הגוף בהתאוששותו והחלמתו ממאמץ הלידה שהרי בלידה הגוף כולו בפעולה, השלד, השרירים והרקמות העמוקות. מומלץ לצרוך לאחר הלידה, וגינלית או בניתוח קיסרי. התמצית מהווה פתרון לנשים אשר מרגישות שההתאוששות הפיזית שלהם לאחר הלידה איטית, או כפעילות מונעת לכך. מינונים מומלצים ע"ג האריזה.

מחיר הערכה (3 תמציות): 225 ₪ (במקום 255), כל בקבוק מכיל 30 מ"ל. ניתן להשיג בכ-400 בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.
מוצרי Dr. K הינם תוספי תזונה, אינם תרופות ואין לייחס להן כל סגולות ריפוי. בכל בעיה רפואית יש להיוועץ ברופא. המוצרים מאושרים לייצור ע"י משרד הבריאות בהיבט הנוגע לבטיחות השימוש ברכיביהם בלבד והינם בעלי תקןGMP . המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ מהדרין – הרב רובין. את מוצרי Dr. K ניתן למצוא בבתי טבע ובתי מרקחת פרטיים ברחבי ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...