יום רביעי, 19 ביוני 2019

גיונסון בייבי- המותג שלא מפסיק להפתיע ולחדש


מוצרי ג'ונסון בייבי "התלבשו" באריזות חדשות ומהממות! בעיצוב חדשני ויפה להפליא. כמובילים בשוק ג'ונסון תמיד מחדשים וכעת השיקו את ג'ונסונס מגע הכותנה, סדרה חדשה שפותחה במיוחד לעורם העדין של תינוקות.
כאמא לשלושה צמודים קטנטנים, בני שלוש וחצי, שנתיים וחצי ובן חצי שנה, אני באופן תמידי בשנים האחרונות מנסה ומאמצת או לחלופין מנסה ומוותרת ;) על מוצרי תינוקות שונים. ביניהם כמובן מוצרי טיפוח וניקיון של התינוקות, בהם יש לי שימוש באופן יחסי רב, שכן מדובר על תדירות יום יומית כפול שלושה קטנטנים. את המותג של ג'ונסון אני מכירה עוד מהימים בהם אני השתמשתי בו ואף לאחר מכן השתמשתי בו לאחיינים שלי, ומאז ועד היום במוכן השתמשתי במוצרים על ילדיי. 
לא קל למותג בסדר גודל כזה להמציא את עצמו מחדש בכל פעם ואף להתחדש בליין מוצרים חדשניים, עם ניחוחות מרתקים ונעימים שלאחר שימוש בהם עוד התינוק נעים ורך מאין כמותו. 

מוצרי הסדרה כוללים פורמולות חדשות שהינן 100% עדינות, ללא צבעים,  פראבנים, פתאלטים וסולפטים. בנוסף, במוצרים החדשים הושם דגש גם על שימוש בחומרים טבעיים יותר.
הסדרה החדשה - ג׳ונסונס® מגע כותנה (JOHNSON’S® CottonTouchTM ( אשר פותחה במיוחד לעורם העדין של תינוקות בני יומם. המוצרים פותחו במיוחד ע"מ להעצים את אפקט המגע העדין של ההורה ולשפר את חוויית יצירת הקשר עם התינוק . הסדרה פותחה בהשראה מבד הכותנה אשר אהוב כל כך בהיותו רך, נספג ואוורירי ולכן שילבו את הכותנה במוצרים, זאת על מנת להעניק לתינוק תחושה של רכות מפנקת. הסדרה כוללת 3 מוצרים - ג'ונסונס® תרחיץ ושמפו, מגע כותנה, ג'ונסונס® מגע כותנה תחליב לחות לפנים ולגוף , ג'ונסונס® שמן תינוקות לעור, מגע כותנה.
עוד כחלק מהמהלך המהפכני, המותג עבר שינוי משמעותי גם בנראות ובעיצוב שלו בכדי לספק סטנדרט גבוה יותר  של פרקטיות. למרבית המוצרים נוספו משאבות לחיצות לשימוש פונקציונלי ביד אחת.

מחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון נמסר כי ״התחלנו במהלך המהפכני בקטגוריית טיפוח התינוקות מתוך מטרה של העצמת חווית ההורה והתפתחות בריאה יותר של התינוק. אנו מביאים בשורה להורים ולתינוקות ומציעים מוצרים חדשניים ואיכותיים עם רכיבים טבעיים, זאת מתוך השאיפה להמשיך ולהיות שותפים מלאים של ההורים בהתפתחות התינוק ולהמשיך להעניק להם את המוצרים הטובים ביותר עבור תינוקם.״ 

סדרת מוצרי התינוקות שח ג'ונסון כוללת:

סדרת מוצרי ג׳ונסונס® מגע כותנה ((JOHNSON’S® CottonTouchTM
ג'ונסונס® תרחיץ ושמפו, מגע כותנה – מחיר מומלץ לצרכן – 23 ₪
ג'ונסונס® מגע כותנה תחליב לחות לפנים ולגוף - מחיר מומלץ לצרכן – 33 ₪
ג'ונסונס® שמן תינוקות לעור, מגע כותנה - מחיר מומלץ לצרכן – 27 ₪


 
ג'ונסונס® שמפו לתינוק  750 מ"ל –
מחיר מומלץ לצרכן – 27 ₪




 
ג'ונסונס® אל סבון לתינוק  750 מ"ל –
מחיר מומלץ לצרכן – 23 ₪







את המוצרים ניתן להשיג ברשתות השיווק הפארם ורשתות התינוקות.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...