יום שני, 11 במרץ 2019

מן האדמה- משיקה צמד טחינות משובחות



מן האדמה, רשת מעדניות כשרה וברמה גבוהה, עליה כתבתי פה בעבר, השיקה ליין חדש של טחינות משובחות. טחינה מלאה, שמכילה שומשום אתיופי וטחינה טהורה שמכילה שומשום בלדי טהור. 
טחינה היא בעצם מחית של זרעי שומשום טחונים באופן מיוחד כדי להתגבש לרוטב, בשומשום וכפועל יוצא מכך בטחינה יש שומן לא רווי, סידן, חלבון, מינרלים שונים ומעט מאוד פחמימות, לכן הטחינה נחשבת כמזון בריא ושכדאי לשלב אותו בארוחות/ באוכל היום יומי שלנו. 

הטחינות של מן האדמה מעולות, יש להן טעם אחר, שכן רוקחים אותן במיוחד על פי מתכון ספציפי וייחודי למעדניות מן האדמה. קשה להישאר אדיש לטעמן המופלא, הטחינה משומשום טהור רכה יותר בטעמה, היא מסוג הטחינות האהובות עליי ושאותן אנחנו ורכים באופן תדיר כמעט כל יום בבית . הטחינה משומשום אתיופי, טחינה משומשום מלא, היא מורכבת יותר, טעמה והארומה שלה באיכות בלתי מתפשרת וניכר כי מעט כבדה יותר בטעמה. זו טחינה שאנחנו שהורי מתחברים אליה יותר ולכן חשוב שתהיה במזווה הבית לכל ארוחה משפחתית וכגיוון של הטחינה שאליה אנו רגילים.


ניתן לראות בגב האריזה של הטחינה המלאה, הטחינה משומשום אתיופי, שהיא מכילה 99.4% שומשום מלא ומלח. 
אין בה חומרים משמרים, חומרי טעם וריח ובוודאי שלא צבעי מאכל או שמן חס וחלילה. 



זהו גב האריזה של הטחינה משומשום טהור, המורכבות שלה היא 99.2% שומשום לבן , מלח. 
גם היא כמובן טהורה כפי שכתוב, ואינה מכילה חומרים משמרים וכו. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...