יום רביעי, 6 במרץ 2019

פשוט אוהבת- סדנת עיצוב להורה ולילד






את  רוית חודורוב מ"פשוט אוהבת"  אני מכירה זמן מה, זו הסדנה השנייה שאני משתתפת בה אצלה. 
רוית מלמדת כל הלב, ממש מהפרט הכי קטן להכי גדול, כך שהיצירה שלך תוכל לצאת הכי טובה שאת מסוגלת . בחרנו ללכת לסדנא לקראת פורים, סדנת הכנת חצאית משגעת וקשת מהממת, הסדנא הזו בשונה מהקודמת הינה סדנה להורה וילד, אני בחרת ללכת עם אופק בת השלוש , כדי להכניס בה מעט ממה שהיה לנו בעבר, בפורים, כשהיינו מכינים את התחפושות בבית יחד עם ההורים. הכל היה פחות מתעש, יותר מקורי, יצירתי, ובוא נודה באמת גם הזמן עם ההורים עם ההורים היה רב יותר. זו הייתה חוויה חיובית מאוד שזכורה לי היטב. 





בסדנא למדנו כיצד להכין חצאית טוטו משגעת, כזו שכל הבנות (סליחה על המגדריות) ירצו, ניתן לבחור את הצבעים, האורך, ובכלל ניתן לשלב בין אורך קצר מקדימה וארוך מאחור, בקיצור רק תהיו יצירתיים, רוית בודקת שעושים כנדרש וזורמת עם הרצונות של כלל המשתתפים. 
למדנו להכין ממש מ"אפס" את החצאית והקשת, ואם אני למדתי בחיי שכולם מסוגלים ולכולם יצא יפה מאוד. 



רוית חלקה איתנו את סודות הכנת החצאיות כשנתנה לנו דוגמאות לאפשרויות שונות וכל אחת לקחה את זה לכיוון והדימיון שלה, או במקרה שלי, זרמתי לחלוטין עם מה שאופק רוצה, בכל זאת זה צריך להיות תואם לרצונות שלה. 



וכך התקדמנו לקראת קבלת חצאית טוטו משגעת ולא פחות מזה, אני הייתי קצת איטית עם אופק, אבל זה עניין של טכניקה ונדרש לי זמן מה ללמוד אותה. אף אחד לא האיץ בי, להיפך היה חשוב לרוית שנעשה הכל ברוגע ואהבה שיצא לנו לנו יצירות מרשימות. 




במקביל לכך ובשל השעה המאוחרת והאיטיות שלי :) הבת של רוית, מישל, מהממת בפני עצמה, ילדת מלאת אהבה ונתינה, עבדה עם אופק ויחד הן הכינו את הקשת לפי מה שאופק בחרה... מטה ניתן לראות את התוצרים על הדוגמנית האישית שלי.
רוית נתנה לבנות אפשרות לבחור את הקשת שאותה נהכין עם מגוון פרחים יבשים, אותם מדביקים בעזרת דבק חם, כשכמובן את החלק הזה רק ההורים מבצעים יחד עם הילד, בשל העובדה שדבק חם הוא גורם מסכן לילדים. 

הייתה לנו חווית אם ובת מדהימה, ממליצה בחום להגיע ללמוד, לבלות עם הילדה, פשוט לחזור לימי העבר ולהכין יחד תחפושות, זו הנאה מיוחדת במינה וזו כמובן חוויה יוצאת דופן. 

נותרו מקומות אחרונים לסדנא בתאריך 11.03- תזדרזו ותרשמו, לא תתאכזבו.
רוית חודורוב "פשוט אוהבת"- 052-268-8925



רוית חודורוב "פשוט אוהבת"- 052-268-8925‏






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...