יום שני, 11 במרץ 2019

חוה ואדם- צמד יינות חדש על השולחן מבית מן האדמה



חוה ואדם, זהו שמם של זוג היינות החדשים מבית היוצר של מעדניית הבוטיק מן האדמה, חוה ואדם, הזוג שסופר על פועלו בבראשית, בגן העדן יחדיו, מהווים השראה וכמובן את שמם של היינות החדשים. 
מדובר בצמד יינות שמשלימים אחד את השניים האחד יין לבן יבש והאחר יין אדום יבש. 




יין אדם הינו יין אדום יבש, משנת 2017, 100% קברנה סוביניון מזן צרפתי עתיק, טעמו עשיר וקטיפתי, צבעו צבע בורדו עמוק, ייחודי וכזה שלבטח תחזרו לגמוע אותו. הוא מיוצר מזן ענבים מיוחד שמגדלים עבור מעדניית הבוטיק מן האדמה, הכרם שוכן דרומית לירושלים בגובה של כ-1000 מטרים. יישון היין התבצע כ-6 חודשים בחביות מעץ אלון צרפתי. אצלנו בבית היין השתלב באופן יוצא דופן עם ארוחת הבשרים, אהבנו מאוד את טעמו והארומה שלו, ובוודאי שנרכוש אותו כחלק מהרפרטואר הסטנדרטי שלנו לארוחות בשרים משובחות, הוא השתלב נהדר בברביקיו ובארוחות בשר אדום מבושלות.



יין לבן יבש, יין בלנד לבן יבש,המכונה גם יין ממסך,  שמורכב משלושה זניי ענבים, 40% ויונייה + 40% רוסאן + 20% שרדונה, משנת 2014, אשר בעצם מאפשר ליינן יותר חופש בהכנת היין, מבחינת שילובי הזנים השונים שבמקרה הזה הם משלימים אחד את השני ומשתלבים באופי שלהם.  יין ממסך ישראלי משובח שתסס בחביות עץ אלון צרפתי בנפח 400 ליטר ועבר תהליך יישון על שמריו במשך כשנה. 
טעמו עשיר מאוד, הוא באופן יחסית קליל ונעים ואצלנו הוא הרגיש זורם במיוחד. יין שכייף לגמוע אותו בארוחה טובה ואפילו סתם כך בערב בחיק החברים והמשפחה. 


x

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...