יום שלישי, 26 במרץ 2019

חידוש הלוק של מוצרי "אמיקה"


את חברת אמיקה למוצרי טיפוח השיער, כולם בוודאי מכירים וכעת אמיקה מקטלגת מחדש את סדרות המוצרים שלה, הקטלוג החדש הינו לפי יתרון המוצר,צבעוני, כייפי ומזמין מאוד, מטרתו לסייע בבחירת המוצר המתאים לפי צורך/ רצון. מעבר לכך, מנהלת הקריאטייב של אמיקה, ויטה רייכמן, גורסת "כמותג שההתנסות בדברים חדשים היא חלק בלתי נפרד ממנו, חברת אמיקה מתפתחת ללא הפסק ואנו מאפשרים לה ללכת לאן שהיא רוצה".


ראוי לציין שהפורמולות תשארנה זהות לקיימות היום, והינן על בסיס צמח האובליפיחה, בעל יתרונות בולטים:
1. מתמודד עם כמה מתנאי האקלים הקשים ביותר
2. מכיל אומגה 3 +6+9+7 
3. מכיל ריכוז גבוה של ויטמין C 
ובנוסף לכל אלו, 190 מרכיבים ביוליגים פעילים הפועלים להזין את השיער ולהגן עליו. 


המוצרים מגיעים ב-7 קולקציות נפרדות וייחודית במראן  הצבעוני לפי השימוש שלהןCURL, DETOX, BLONDE, SMOOTH, REPAIR, VOLUME, SIGNATURE כל אחד מהמוצרים בסדרות השונות בעל צבע ייחודי, כדי שקהל הרוכשים יוכלו לזהות את הסדרה בקלות, בנוסף מוצרים נבחרים קיבלו שמות חדשים כדי להתאים בצורה טובה יותר לסגולת המוצר ותוצאותיו. 

קבלתי את המוצרים המוקטנים מעלה, לכולם ריחות מטריפים, גורמים לשיער לריח, רכות ונראות מעולה. 
את שמפו הסילבר לנטרול גוון כתום בשיער אף רכשתי בגודל מלא בשל העובדה שלאחרונה הבהרתי את השיער וקיבלתי במתנה כתמים כתומים שאני פחות מחבבת והשמפו סייע לי להיפטר מהם ולגרום להם לדהות מעט, אני מאמינה שעם הזמן הם יעלמו לגמרי. ובכל אופן השמפו מדהים, עם ריח משכר באופן יוצא דופן.





 על המוצרים המוקטנים הגיעו בתוך הפאוץ' ההולוגרמי המשגע מעלה!!!! אחד מהטרנדים הכי היסטריים לאחרונה שאני מאוד התחברתי אליהם. אם תקנו באתר של אמיקה כעת, תוכלו ליהנות ממנו במתנה מעל 250 שקלים. 

מלבד כל זאת, אם נרשמים באתר מקבלים הטבות נהדרות, 50 שקלים מתנה בקנייה אחת ו15% הנחה בקנייה אחת, מתנות שוות לכל עניין ודיעה. 

אתר אמיקה
x

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...