יום חמישי, 28 במרץ 2019

טל שפיר-עושים חיים וסדר


 אחד ממשלוחי המנות השווים ביותר שקיבלתי השנה, היה ללא ספק ערכה של טל שפיר.
 טל שפיר, הכוהנת של אימון וליווי העסקי לעצמאיות, מרצה בחסד ועורכת סדנאות לארגונים ופרטיים, עובדת בתחום כבר כ-11 שנים, ליוותה לא מעט עסקים, ארגונים, ועוד. היא מלמדת כיצד להעלות רווחים, איך לנוע בתוך העסק מהר יותר ורחוק יותר, כיצד לנהל את העסק בצורה טובה יותר ובאופן מדויק ונכון יותר.
תוכלו לקרוא עוד קצת אודות טל שפיר, פה.
 החנות של טל מלאה בכל טוב במיוחד עבור אנשים עמוסים כמוני, אני רעיה, אמא ל-3, עובדת במשרה מלאה, בעלת קבוצה גדולה מאוד בפייסבוק "מאמות ראשון לציון והסביבה", בעלת הבלוג המצליח FUN AND JOY ועוד.
החנות של טל הייתה משאת נפשי, מלאת כל טוב ומהממת באופן יוצא דופן.
 פינקו אותי במתנה מהממת של 3 גיליונות של מדבקות משגעות, לטובת סימון, הדגשה, תזכורת וכו.


 במחברת משגעת ויפה לטובת רישום מסודר של כל הנדרש לביצוע, רשימות שונות וכל העולה על הדעת שכדאי להעלות על הכתב...


וב-3 לוחות מחיקים לתכנון- יומי/ שבועי/ חודשי שמכילים את כל הנדרש לי כדי לעשות סדר בכל המשימות העומדות לפניי בכל רגע ורגע, בדרך חוויתית כזו אף על כל המשימות, שבינינו לעיתים מעיקות, קשות, מסורבלות ומה לא?! יש לי חשק ובענק לעשות הכל ולסמן את כל מה שכבר ביצעתי, את המטרות שהשגתי ואף לראות את שאר המשימות שנשארו לי לבצע.





מלבד כל אלו, הזמנתי לעצמי בחינם את דף עבודה להגשמת כל החלומות שלי 

     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...