יום ראשון, 24 במרץ 2019

תבואות-תערובת קטניות אורגנית למרק/נזיד/תבשיל





חברת "תבואות", מביאה לנו  עוד מוצר נהדר מתחום מוצרי המזון האורגניים והטבעיים, מארז מוכן להכנת  מרק/תבשיל/נזיד "תערובת קטניות אורגנית למרק", אשר כוללת מגוון עשיר של קטניות ודגנים אורגניים ובהם עדשים ירוקות, עדשים אדומות, אפונה ירוקה, גריסי פנינה, פולי אזוקי וחיטת כוסמין. התערובת מתאימה להכנת מרק, נזיד, תוספת חמה, תבשילים וסלטים. 

הנטורופתית טל בן דוד, מציינת כי התערובת, המשלבת דגנים וקטניות, מספקת לגוף חלבון מלא מהצומח והיא גם עשירה בוויטמינים ובמינרלים. "בין השאר, התערובת מכילה ויטמינים מקבוצה B, ברזל, אבץ, סידן, כרום ומגנזיום. הדגנים והקטניות עשירים גם בסיבים תזונתיים התורמים לתחושת שובע ולהורדת רמות הכולסטרול והסוכר בדם", אמרה. 

הצעה למתכון להכנת מרק חורפי להורים עסוקים: 
 מצרכים: 1 חבילה של תערובת קטניות אורגנית למרק, של תבואות 2 בצלים קצוצים דק דק,  2 שיני שום קצוצות דק, 2 כפות שמן זית, כף שטוחה פלפל צ'ומה וכפית מלח.

אופן ההכנה:
יש לטגן על אש נמוכה את השום ובצל עד להזהבה, לאחר מכן להוסיף את תכולת השקית לסיר, להוסיף 4 כוסות מים ולכסות עד לרתיחה, לאחר הרתיחה יש להנמיך את האש ולבשל עד לריכוך המרכיבים, כשעה.
בתיאבון!
 מחיר לצרכן: 18.90 ש"ח לאריזה של 500 גרם. כשר בהשגחת הרבנות מטה יהודה ובד"צ בעלז. להשיג ברשתות וחנויות בתי טבע ברחבי הארץ. לפרטים: www.tvuot.co.il 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...