יום שני, 6 באוגוסט 2018

פרחים רבותיי פרחים- פשוט אוהבת :)



לפני כשבוע רוית חודורוב מ"פשוט אוהבת" הזמינה אותי לסדנא שלה, שבה לומדים כיצד להכין זר לראש וצמיד ליד. הגעתי לביתה של רוית שהוא גם הסטודיו שלה, התקבלתי בחמימות אינסוף, על ידי אישה מלאה באהבה ונתינה שישר מוקרנים לחוץ. 
את הזרים מכינים מפרחים טריים, טריים עד כדי כך שאצלי הזר הצליח להחזיק מעמד 6 ימים בצורה טובה, בכנות, גם אני לא האמנתי. 




בסדנא למדנו כיצד לשזור פרחים לכדי כתר, כשרוית מנצחת על כל משתתפות הסדנא בהתאם לקצב שלהן, גם כאלו שאין להן מעוף יצירתי כמוני הצליחו למצוא את עצמן בעזרת הכוונתה בתוך קליעה יפה של הפרחים והבנה ברורה כיצד אוכל ליישם את זה לבד. 

רוית חלקה איתנו את סודות ביצוע השזירה, מהיכן לקנות את החומרים השונים, איפה הכי כדאי לקנות פרחים, וכיצד לזהות אם קיבלנו תמורה לכספנו. לא ציפיתי שתחלוק את סודות עבודה בסדנא, התרשמתי לטובה ורשמתי לעצמי על מנת שאוכל לעשות בזה שימוש גם בעתיד.

וכך התקדמנו, לאט ובזהירות בביצוע שזירת הפרחים לכדי זר, שיצא לא פחות ממהמם!!! אין אחד שראה ולא התלהב והתרשם, בכל זאת זה הזר הראשון שלי :)

תוך כדי הסדנא, רוית פינקה אותנו בשייקים בריאים, פירות טריים חתוכים, ( אנחנו מדברים על אננס אורגני טרי לאישה בהריון) מבחינתי היא קיבלה את מירב הנקודות כמארחת ביד רחבה ומפנקת. זה לא מובן מאליו בעיניי בכלל. 


וזו הכלה ;) התוצרת המדהימה שיצאתי איתה, מספר תמונות של הזר ההורס שלי לראש, גם עליי, איך אפשר שלא... 







 ממליצה לכם בחום להגיע לפינוק כיד המלכה, בשעות של יצירה ומימוש עצמי נעים, בהתנסות חדשה שתיקח אתכם למקומות חדשים וכמובן למידה שתוכל לסייע לכם בעתיד לעשות בעצמכם זר לראש או צמיד ליד. אני מאוד נהניתי. אני סמוכה ובטוחה שגם אתם תיהנו, אין אפשרות אחרת. 

רוית חודורוב "פשוט אוהבת"- 052-268-8925‏






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...