יום שני, 6 באוגוסט 2018

גאיה קוסמטיקס במבצע קיץ חסר תקדים



מכירים את זה שאתם נתקלים במבצע חסר תקדים שאתם חייבים לספר לכולם? אז זה בדיוק המבצע שנתקלתי בו ב"גאיה קוסמטיקס" השבוע. חשוב לציין שאת המבצע  3 מוצרים + 3 מוצרים במתנה ניתן לממש גם באתר של גאיה והוא תקף עד 18/08.

כאמא ל-2 בנות, ובכלל כאישה חשוב לי מאוד שמודל הנשיות בבית יהיה ברור, לא, אינני נוקטת בצד פמיניסטי וזו גם לא מטרתי, אלא אני אוהבת לשמור על טיפוח, אסתטיקה וניקיון. זו אני :)
פקדתי את סניף גאיה קוסמטיקס בראשון לציון, בקניון הזהב, סניף גדול ומרשים, מסודר להפליא ועם מאפרות שתמיד נכונות לעזור ולסייע ללקוחות- לי, זה מאוד חשוב. 


תחילה בחרתי בפריימר - שהינו בסיס שקוף ונעים, שמסייע להחליק את העור, משמש כבסיס לאיפור והפיכת הפנים לבסיס זהה מבחינת מרקמו.  התחושה היא תחושת ניקיון ועור קטיפתי. 





התחנה הבאה היא כמובן המייק אפ המינרלי שאותו מתאימים באופן אישי לכל לקוחה, ואף מוסיפים גוון לגוונים הקיימים לדיוק מירבי של גוון העור. אני עדיין לא נתקלתי בשירות כזה, וכמאפרת במשך כ-15 שנים יש לי לא מעט ניסיון בתחום. בשל המבצע לקחתי שניים, כשאחד מהם פתחתי לטובת תוספת של גוון אחר ואת השני השארתי סגור על מנת שתוקפו לא יחל, תוקף המייקאפ של גאיה ארוך מהרגיל והוא מתחיל עם פתיחתם. בעת הרכישה הסבירה לי המאפרת בחנות שכשאצטרך לפתוח אותו לבוא אליה והיא תבצע לי התאמה נוספת של הגוון. 
חשוב לציין שהמייקאפ של גאיה מהווה 4 מוצרים במוצר אחד, הוא משמש במייקאפ, קונסילר, מסנן קרינה ופודרה ולכן הוא חוסך לכולנו הרבה מאוד שלבי עבודה וזמן. מוצר חכם.




בין היתר התחדשתי במברשת לסומק,  מברשת מעוצבת בצורה אלכסונית להנחת הסומק בצורה מושלמת ואחידה, המברשת נעימה, זורמת על העור בצורה מושלמת ואינה יוצרת מראה סיבי ו/או גושים בפנים. להיפך, מחליקה את החומר בצורה זורמת לעין. 
בנוסף רכשתי את מברשת הקבוקי למריחת המייק אפ, מברשת הכרחית, נוחה לשימוש, קומפקטית ומייצרת מראה ללא פגמים בפנים. בעיניי הרבה יותר נוחה מספוגית או ממברשות ארוכות, היא שולטת יפה בכמות החומר שנמרח ובצורה מעגלית מייצרת מראה אטום לעור, ללא פגמים נראים לעין.






ולבסוף  ניגשתי להתאמת אודם מינרלי , האודם המינרלי קליל מאוד, נמשך בעדינות, מלא בלחות נעימה,מונע יובש שזו אחת התופעות הידועות אצלי בקיץ,  בעל פגמנט חזק, מינרלים וויטמינים, ולא פחות חשוב נשאר לאורך זמן. 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...