יום שני, 6 באוגוסט 2018

DYSON V10 נחת בישראל


דייסון השיקה בישראל בשנת 2012 את השואב הראשון שלה, מאז ועד היום ממשיכה לפתח את השואב האלחוטי  ורשמה גידול של כ-79% בצמחיתה בארץ בתחום שואבי האבק האלחוטיים. כמו בתחומים אחרים הצרכן הישראלי יודע לזהות איכות כשהוא נתקל בה.
לפני כשבוע  הוצג לנו שואב האבק האלחוטי DYSON V10, דייסון מבטיחה לקהל לקוחותיה, שהינו עוצמתי יותר, עובד באופן רציף של 60 דקות. ומגיע עם מיכל גדול יותר בכ-40%. אין ספק שדייסון הפכה שם דבר בכל תחום שואבי האבק בארץ, וכעת עם החידושים שהחברה מביאה בדגם V10   היא תמשיך לבסס עצמה בארץ בכל הקשור לשואבים האלחוטיים.

ג'יימס דייסון: ''מכשיר בעל ביצועים גבוהים מתחיל במנוע יעיל. מנוע V10 הדיגיטלי של Dyson הוא המנוע המתקדם ביותר של Dyson. זה מה שאפשר לנו לשנות לחלוטין את המבנה של שואב האבק. שואב Dyson Cyclone V10 קל כל כך ועוצמתי כל כך, שהוא מסוגל לבצע ניקוי עמוק בכל מקום בביתכם. זו הסיבה שהפסקתי לפתח שואבי אבק חשמליים עם כבל"
 

כעת לקראת החגים הבאים אלינו לטובה, זו הזדמנות נהדרת להתחדש בשואב אלחוטי לאבקש, שאינו עוד שואב, אלא מכשיר שהושקע בו רבות, בטכנולוגיית המנוע הדיגיטלי, שיכול להתאים עצמו לביצועים מירביים, 
יש לו את האפשרות לחשב מהו המיקום שלו ביחס למדרגות בבית ומהו הפרש הגבהים בין השולחן לרצפה. המידע הזה מאפשר לשואב לבצע התאמות בזמן השאיבה על מנת לספק ביצועים טובים בלחצי אוויר שונים. השימוש בחומרים עמידים יותר כגון חרס אפשר לצמצם את ממדי המנוע ולהקטינו בשיעור של 20% ועם זאת, להגביר את עוצמת השאיבה. וסתים אקוסטיים המובנים במנוע משפרים את זרימת האוויר ומפחיתים רעשיםהוא בעל עוצמת השאיבה הגבוהה ביותר מבין כל השואבים האלחוטיים ויש לו גם צג דיגיטלי חכם המדווח על הצורך בשטיפת המסנן וריקון המיכל. לשואב החדש מיכל ריקון בעל קיבולת גדולה יותר ב-40% מהדגם הקודם. מיכל זה מתאים לשאיבת כל הבית ללא צורך לרוקן את המיכל באופן תדיר.


מחיר, הסבר קצר על כל דגם ומה הוא כולל:
Dyson Absolut V10: 3,290 שקלים מגיע עם שלוש מברשת חובטות בעלות מנוע עזר פנימי בהנעה ישירה, מברשת פלאפי לרצפות ופרקטים, מברשת חובטת לשטיחים ומברשת חובטת למזרנים וריפודים המתאימה במיוחד לאיסוף שיער בעלי חיים, בנוסף אביזר דו מצבי לניקוי כללי, אביזר לפינות ומסילות ומברשת רכה לאזורים עדינים.

Dyson Animal V10: 2,890 שקלים מגיע עם שני מברשות חובטות ממונעות, מברשת חובטת בהנעה ישירה לשטיחים, ומברשת חובטת למזרנים וריפודים המתאימה במיוחד לאיסוף שיער בעלי חיים, אביזר דו מצבי לניקוי כללי, אביזר לפינות ומסילות ומברשת רכה לאזורים עדינים.

כל הרוכש שואב אבק Dyson V10 מקבל מארז לניקוי משלים בשווי 450 שקלים הערכה כוללת- צינור מאריך גמיש, מברשת רכה למשטחים עדינים, מברשת בוץ ללכלוך מסיבי ומברשת לבדי ריפוד- ניתן לראות את המברשות בתמונה מטה.



*רכישה דרך ב.נ.ז.כ סחר היבואנית הרשמית של דייסון בישראל, כוללת שנתיים אחריות ושרות בבית הלקוח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...