יום שישי, 31 באוגוסט 2018

המצפה של כולנו- חוויה לכל המשפחה באילת

פארק המצפה התת ימי, הינו מקום עלייה לרגל לכל גיל ולכל מי שמחובר או רוצה להיות חלק מעולם החי במים. אנחנו כמידי חופשה באילת וכאילתים לשעבר :) נוהגים לפקוד את המקום לפחות אחת לשנה. 
עד כה נרשמו בקרב כל המבקרים עימנו התפעלות והתאהבות מהרגע הראשון. 
בביקור בפעם זו, הגענו 3 דורות של המשפוחס, יחד עם עוד 2 משפחות, על אף העובדה שביקרנו באוגוסט והיינו קבוצה גדולה של 17 אנשים, לא הרגשנו דוחק או לחץ בשום דרך, כמו כן, בשל גודל והמרווח במקום יכולנו לנוע בכייף עם העגלות וכו' (הכל נגיש) וליצור חוויה נהדרת עם ועבור כולם. 
בחרתי לסקר מספר אטרקציות מרכזיות, אלו שהכי דיברו אל בנותיי, בנות 1.7 +2.10, שכן החוויה בעיקרה מופנית ומתווכת אליהן. 

פארק המצפה התת ימי, היחיד מסוגו בעולם כשהוא נמצא באמצע השונית המדהימה של אילת. 
עוד פעילות ייחודית ומעניינת, היא כמובן פעילות ההאכלות השונות,במספר סבבים לפי שעות. מניסיון אישי, תנסו לכוון להגיע להאכלות שמעניינות אתכם, שכן ההליכה ממקום למקום אורכת מספר דקות ואז מפספסים. הארכות מראש בנושא תהיה מאוד רלוונטית במקרה זה.  
מטה סוגי ההאכלות ושעותיהן (לקוח מאתר הפארק, כמו כן, מחולק בדף המידע בכניסה לאתר)


אטרקציה נוספת ויוצאת דופן הינה אטרקציית עולם הכרישים שהינה אטרקטיבית ומיוחדת מעין כמוה, 
ניתן לזכות בצלילה עם כרישים בתיוג המקום בפייס או באינסטה, בעיניי שווה וכדאי!!! 


עולם הכרישים מדהים ביופיו, היכולת להיות כל כך קרובים אליהם מדהימה מבחינתי, קיבלנו מידע מעניין על אורח חיי הכרישים, תזונתם, ומדוע הם לא מסוכנים לנו. בינינו, עדיין יש בי פחד ולא רצתי לצלול איתם, אך בכל זאת שמחתי להעשיר את הידע ולהעניק לילדות את המידע הכל כך חשוב. 

את בריכת הכרישים חוצה מנהרה משגעת, שכל המבקרים נכנסים דרכה וזוכים לחוויה היקפית בצדדים ומעל של כל החי, זו חוויה נדריה ועוצרת נשימה, בבריכה נמצאים הכרישים, חתולי הים ואינסוף דגים. 



ביקרנו כמובן במגדל של המצפה, הסתפקנו ללכת רק לקומה התחתונה שהינה בעומק של כ- 6 מטרים מתחת לפני הים. צפינו בכל המרחב הטבעי של הים, בחלק זה אין התערבות או גידור כלשהו, באזור זה לא מאכילים את הדגים ו/או מתערבים בחיי השונים או החיים בה. הטבע במלוא תפארתו ללא מגע אדם. 


לקוח מיח"צ הפארק-
 מחיר כניסה מבוגר: 99 ₪. ילד: 79 ₪. עלות צלילת היכרות מודרכת: 99 ₪ לצולל, החל מגיל 8. יש להגיע לצלילה עם בגד-ים ומגבת. לא נדרש ניסיון קודם. 
כל כרטיס למצפה מאפשר כניסה חוזרת ל-3 ימים רצופים! להזמנת כרטיסים מוזלים דרך אתר האינטרנט: http://www.coralworld.co.il/tickets/ הפארק פתוח מידי יום בין השעות 08:30-16:00










3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. תודה רבה על שיתוף החוויה וההמלצה, המון שנים שלא ביקרנו במצפה, נחמד לראות שדברים קצת התעדכנו כך ששווה לקחת את הילדים לביקור נוסטלגי. אנחנו בכל מקרה מחפשים דילים של הדקה ה90 אילת, אז קצת אטרקציות מעבר למלון לא יזיקו...

    השבמחק

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...