יום חמישי, 9 באוגוסט 2018

תחליב רחצה "הוואי" מתחדש


תחליב הרחצה "הוואי" מתחדש בבקבוק חדש ישן של 700 מ"ל, ומחזיר אותי לאחור בזמן, לבקבוק שהיה בעבר, שנים רבות אני מכירה ומשתמשת במוצרים של הוואי. הם חלק מהמוצרים שמלווים אותי משנות ה-90 לערך. 
הוואי מרחיבה את סדרת תחליבי הרחצה אשר כוללים 12 ריחות שונים (ניתן לראות את הסוגים בתמונה מעלה), שיעניקו תחושת לחות, רכות וכמובן ריח משגע ומפנק.
אני התנסיתי במשך מספר ימים ב-2 תחליבים (בתמונה מטה), מי קוקוס ויוגורט וניל ודבש. 

שניהם העניקו לי רכות מדהימה, תחושת רעננות מפנקת וריח מדהים!!!
הריחות אקזוטיים ואפילו אפשר לכנותם מרגשים, אני אוהבת מאוד ריחות טובים שנשארים לאורך זמן. 
ועכשיו, במיוחד בתקופת הקיץ, חשוב לי במיוחד להרגיש מלווה בריחות טובים לאורך זמן, אני מניחה שכולם חושקים בכך ;) אסתטיקה וריח נעים זה משהו שהכרחי עבורי, ואצלי התחליבים עשו עבודתם נאמנה. 

את התחליבים החדשים ניתן לרכוש בכל רשתות השיווק השונות ובחנויות. המחירים תמיד אטרקטיביים ואני לעיתים אף קונה אותם במבצעים שונים. 

שיהיה לכולנו קיץ נעים ומריח נהדר :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...