יום שישי, 31 באוגוסט 2018

בוניטה- קוסמטיקה, טכנולוגיה וטיפוח


עידית ואני אחרי הטיפול, תראו את העור הזוהר שלי
אני במשך שנים (לערך 10 שנים) עוברת טיפולי פנים שונים, אך בכל תקופת ההריונות שלי, במהלך שלושת השנים האחרונות, לא הצלחתי למצוא קומסטיקאית שמומחית בתחום גם לנשים בתקופת ההריון ו/או ההנקה. 
במהלך הריון זה, הרגשתי שינויים מהותיים בפיגמנטציה ובנראות עור הפנים, בשל כך, חיפשתי את הטיפול האולטימטיבי שיכול להיטיב עם עור פניי. לאחר קבלת לא מעט המלצות הגעתי לעידית מורנו אשר מובילה ובעלת "בוניטה" שהינו מרכז לקוסמטיקה, טכנולוגיה וטיפוח, בטלפון תחקרתי את עידית והיא באדיבות אין קץ ובסבלנות סיפרה לי על 20 פלוס שנות ניסיונה ועל כך שהיא מטפלת בנשים בהריון ומניקות. 
כבר בשיחה הבנתי שיש לי עסק עם מקצוענית אמיתית, כזו שלא מתפשרת על הפרטים ומספקת תשובות מלומדות על הנדרש בתקופה הורמונלית זו. 
וכך בצהריי יום שישי, אחרי כל הכנת השבת והשכבת הבנות, נסעתי לרמת גן לעידית, הגעתי לקליניקה, 
עידית קיבלה אותי עם חיוך גדול ואנרגיות עוטפות, כאלה שגרמו לי להרגיש שהגעתי למקום הנכון... 

עידית מקבלת אותי בקליניקה

לפני הכניסה לטיפול
טיפול הפנים שעידית העניקה לי הינו טיפול ניקוי וחידוש תאי העור, עם חומרים מותרים לתקופה זו של ההריון.  התחלנו את הטיפול בניקיון עור הפנים והצוואר, לאחר מכן עידית החלה את קסמיה על העור עם פילינגים שונים, כשאחרי כל אחד מהם הרגשתי את התפחת העור והמרצת הדם, כשהיא מחדירה את החומרים לעור בדרך מיוחדת שקשה להסביר במילים, יש לה סגנון שונה ואחר מזה שהכרתי עד כה, מעין תפיחה ותיפוף על הפנים באופן יוצא דופן. 
לאחר החלק המהנה, הגיע גם החלק הכואב של הוצאת הקומדונים, ואיזה כייף היה כשהוא נגמר ;)
ולבסוף לטובת הרגעת העור כמובן שחתמה במסכת לחות ואחריה קרם לחות מרענן. 
בזמן המנוחה בין שלבי הטיפול

עידית מתאימה לכל אחד ואחת את טיפולי הפנים הנדרשים להם ואת החומרים הרלוונטים שיכולים לסייע להם. לדבריה לכל אחד צרכים ומצב שונה בפנים ולכן נדרשת התאמה מירבית לכל לקוח ולקוחה. 
טיפולי הפנים מיועדים כמעט לכל גיל וכדאי להתחיל בהם בגיל ההתבגרות אם התחילו פצעי ההתבגרות.  אם לא, ניתן להתחיל בהם לערך בגיל 18 לכשנדרש טיפול ותחזוק לפנים, מומלץ לעבור טיפול פנים אחת לרבעון ובזמן ההריון עדיף להתחיל טיפול פנים בחודש ה-3 , לאחר מכן בחודש ה-6 ואחרון בחודש-9. 

הטיפול ארך כשעה, עלותו בדרך כלל כ-350 שקלים אך כעת בתקופת החגים עידית יצאה במבצע של 300 שקלים. מוכרחה לציין שיש הטבות מיוחדות לחיילים. 
כמוכן במרכז "בוניטה" תוכלו ליהנות ממסאג'ים (מבוצעים על ידי אניטה, מסאג'יסטית מדופלמת), פדיקור, הסרת שיער לצמיתות, הזרקת בוטוקוס, הזרקת חומצה היאלרונית ועוד טיפולי קוסמטיקה שמבוצעים על ידי רופא מוסמך. את הטיפולים השונים מלווה עידית על פי צורך ורצון הלקוחות. 


נפרדות לשלום עד הפעם הבאה

לפרטים נוספים ותיאום טיפול יופי- בוניטה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...