יום רביעי, 9 בפברואר 2022

פוקישופ- מזין, שיקי וטעים במיוחד!


 


אנחנו בחרנו ביום גשום במיוחד להזמין באתר את הפוקי שלנו למשרדים, המשלוח הגיע בצורה נפלאה, אפשר לראות בתמונות, כל המרכיבים הפוקי והרטבים היו נפלאים ולא בעיות על אף ולמרות הגשם העיקש. עשינו בחירות במצוות, כדי לטעום מכל העולמות ומגוון הרחב שיש לפוקי שופ להציע.

קערות הפוקי מכילות רכיבים טריים טריים, אם מגוון אפשרויות לבחירתכם, כל אחד יכול להתאים בדיוק את כל המרגישים שהוא אוהב ולפי טעמו אישי. מדובר בחגיגת אמיתית של טריות ובריאות בד בבד. מדובר על שילוב היסטרי של ארוחה קלאסית עם  סלט מלא בטעמים או אם תסתכלו על זה אחרת זה יכול להידמות לושי מפורק עם תוס סופר מגניבות, רק שפה כל המרכיבים מגיעים חתוכים בצורה נעימה לאכילה, אפשר לקחת את הפוקי שלכם כ- TA .ולא כול אותו ממש בכל מקום (ברכבת, באוטובוס, על ספסל לשדרה או מול הים 😊 ) או שכמובן כמו שאנחנו עשינו הזמנו את הפוקי שהרכבנו לעצמנו למשרד ואכלנו אותו בהנאה מרובה וחגיגת טעמים בחך.



המקור מתחיל עוד בשנות ה- 70, שאז דייגים החלו לתבל נתחים משלל הדגה שלהם, סתם לנשנוש ובהמשך להפוך למנה של ממש. במקור מנת הפוקי מבוסס על דגים נאים ומפולטים ומוגשת עם אצות ואגוזי שמן קלויים. זו הגרסה הנפוצה בהוואי, אבל כמובן שעם הזמן נתון הפוקי האותנטית השתדרגה ונוספו לה שלל תוספות צבעוניות כמו אצות, ירקות, אורז, חסות, קינואה ועוד בר עשיר של תוספות שהופכות אותה לאוכל רחוב קלאסי.

 


כל אחד יכול ממש לבנות את הפוקי שלו לפי טעמו אישי או לפי השעה ביום שבו הוא אוכל את הפוקי שלו, זה מרגיש כמו הרכבה של פאזל וכשהפוקי מגיע הצבעים בו פשוט מהפנטים, אפשר לראות באתר את כל האפשרויות להרכבה,  מתחילים עם הבסיס למנה,  פחמימה שיכולה להיות אורז לבן, אורז מלא, קינואה, אטריות אורז ומי שלא רוצה פחמימה שיבחר סלט עלים מרנן. לאחר מכן, לבחור תוספת חלבון עם אומגה 3; סלמון וטונה רגילים או במרינדה וטופו. ואז להשתולל עם שלל ירקות  לצד מרכיבים עונתיים שמשדרגים את המנה. מעל כל הטוב הזה צריך לפזר תוספות קראנצ'יות שממשיות את כל המנה עוד רמה מעלה, כמו : בצל מטוגן, שומשום שחור, לבן או גם וגם, בוטנים קלויים ואיך לא קרנבל רטבים בטעמים ייחודיים לרשת, שחודרים פנימה והופכים את האורז לג'וסי. .התיבול המסורתי של מנת הפוקי מושפע מחומרי גלם ותבלינים מהמטבח היפני וממטבחים אסייתיים נוספים – בין אם הוא מבוסס על רוטב סויה, בצל ירוק ושמן שמשום.



מאחורי יצירת תפריט הפוקי, התוספות והרטבים , עומדת השפית ג'ודית פרנק, המביאה עימה ניסיון רב בתחום המסעדנות. עוד עלייתה לישראל עבדה ג'ודית במסעדות רבות בלוס אנג'לס. על ביקור שערכה עם בעלה בהוואי, ראתה את הפוקי והתאהבה וכך, אחרי שעלתה לישראל עם משפחתה  לפני כ 4 שנים, זיהתה את הפוטנציאל להקמת רשת שתתמחה בהגשת קערות פוקי בהתאמה לחיך הישראל וכך נולדה רשת 'פוקישופ'.

גו'דית דוגלת בתשומת לב לכל חומרי הגלם בכל סניף איכותיים וטריים, כמו כן, קיים מבחר עשיר של תוספות, ואת כל הרטבים ייחודיים כמו: סרירצ'ה ווסאבי חריף, מיונז בזיליקום, בלסמי מייפל, מנגו צ'ילי, טחינה. ג'ינג'ר ומייפל, פונזו ועוד, ג'ודית פיתחה ומייצרת. תפריט הרשת מציעות פוקי מוכנות אבל כמובן שכל אחד יכול להרכיב את הסצנת הפוקי שלו על פי העדפותיו וטעמו האישי.

                             

5 עובדות שאולי לא ידעתם על פוקי

  1. בקרת פוקי יש סביב 200 קלוריות, 5 גרם שומן, 24 גרם חלבון ו -20 גרם פחמימות
  2. פוקי יש רק שומנים בריאים ללא חומוס שומן רוויות/ שומן, (תלוי ברטבים שתבחרו 😊 )
  3.  פוקי הוא מאכל עיקרי בכל מפגש הוואי.
  4. הוא חטיף לנשנוש של דייגים, שהחלו לתבל מקור נתחים משל הדגה שלהם. 
  5. בשנת 1991, המסעדן ג'ין ארגר, תושב וואימיאה שבה הוואי הקים תחרות פוקי שנערכת מידי שנה




רשת פוקישופ הוקמה בישראל לפני 4 שנים על ידי בן וגלדר, יזם ואיש הייטק לשעבר שעלה לישראל מהולנד ופרנק צרפתי, איש עסקים מלוס אנג'לס שעלה לישראל לפני 5 שנים עם אשתו ג'ודית. רשת 'פוקישופ' מונה 4 סניפים, כולם כשרים!  2 בתל אביב, הרצליה ובני ברק. הרשת מתמחה בהגשת 'פוקישופ' על מגוון בסיסים של  דגים נאים ותוספות, מתאים  גם לקהל צמחוני וטבעוני. ניתן לשבת בסניפים להזמין באתר משלוח או לבוא לאסוף מהסניפים.

 

***הפוקי שלנו התקבל לסקירה טעימה ומיוחדת פרטים.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

"ננו גארד אומגה 3"- מהיום קל יותר ונעים יותר לצרוך אומגה 3

  חברת הסטרט אפ הביו טכנולוגית הישראלית ( Granalix ) המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ממקור טבעי באמצעות ננו טכנולוגיה, משיקה את ננו גארד אומגה ...